شناسهٔ خبر: 67286639 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

نام‌گذاری ۳پروژه بزرگ در البرز به نام شهید جمهور

نماینده عالی دولت در استان البرز از نامگذاری ۳ پروژه بزرگ در البرز که در دولت سیزدهم احیا، گره‌گشایی و تسریع شدند به نام آیت الله رئیسی، رئیس جمهور شهید خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج ، مجتبی عبداللهی در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان که امروز  در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با گرامی‌داشت یاد و خاطره رئیس جمهور شهید و همراهان شهیدشان به اقدامات و برنامه‌های دولت سیزدهم در استان اشاره کرد و گفت: احیای پروژه‌های راکد و نیمه‌تمام بویژه در حوزه اقتصادی و عمرانی البرز در کارنامه‌ی دولت سیزدهم، می‌درخشد.

وی ادامه داد: با تصمیم و رأی اعضای شورای برنامه ریزی و توسعه استان 3 پروژه، بیمارستان کمالشهر، پل B1 و مرکز جامع تشخیص و درمان انواع سرطان کشور در البرز به نام آیت الله رئیسی شهید خدمت، نامگذاری می شود. 

عبداللهی گفت: پروژه بیمارستان کمالشهر با حدود 5 درصد پیشرفت راکد مانده بود که پس از بازدید آیت‌الله رئیسی در سفر اول به استان، اکنون در شرف تکمیل است و امسال مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

وی افزود: پروژه پل B1 نیز پیش از دولت سیزدهم آغاز شده و به کندی پیش می‌رفت که این پروژه نیز امسال افتتاح می‌شود. 

استاندار البرز گفت: پروژه مرکز تشخیص و درمان انواع سرطان در استان که پس از پیگیری‌های متعدد بعنوان اولین مرکز جامع در کشور از دیگر پروژه‌هایی است که تا ماه آینده بخش عمده‌ای از آن برای بهره‌برداری آماده می شود. 

وی افزود: زیرساخت‌ها و سرانه‌های استان البرز در دولت سیزدهم متحول شده و امید که با نامگذاری این پروژه‌ها بتوانیم همواره الگوی خدمت صادقانه را در استان تداعی و تکرار کنیم.

در این نشست پس از ارائه گزارش فرماندار شهرستان طالقان پیرامون طرح ساماندهی عملکردی حوزه‌های آبریز سدهای تأمین‌کننده آب شرب تهران و حوزه آبریز سد طالقان در خصوص تطبیق طرح مذکور با ضوابط مقررات ذیربط و وضع موجود آن حوزه، استاندار البرز از مسئولان مربوطه خواست تا مطالعه در خصوص حوزه آبریز طالقان و آسارا را با استفاده از مشاور در دستور کار قرار دهند.

انتهای پیام/

نظر شما