شناسهٔ خبر: 67286392 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

در دیدار فعالان رسانه‌ای مقاومت با خانواده شهید امیرعبداللهیان؛

احیای عزت و غرور ملی در دوران پرثمر وزارت شهید امیرعبداللهیان

جمعی از فعالان رسانه‌ای حوزه مقاومت و سیاست خارجی با حضور در منزل شهید دکتر امیرعبداللهیان، با خانواده ایشان دیدار و گفتگو کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، جمعی از فعالان رسانه‌ای حوزه مقاومت و سیاست خارجی، شامگاه چهارشنبه با حضور در بیت سردار دیپلماسی شهید دکتر حسین امیرعبداللهیان با خانواده ایشان دیدار و گفتگو کردند.

بنا بر این گزارش، در این دیدار دو ساعته که در فضایی صمیمی و عطرآگین به نام و یاد شهدا به ویژه شهدای مقاومت اسلامی و شهدای خدمت برگزار شد، کارشناسان حوزه بین‌الملل، خبرنگاران سیاست خارجی و مستندسازان حوزه بین‌الملل و مقاومت اسلامی، به بیان خصوصیات اخلاقی، رفتاری و ذکر خاطراتی از دوران حیات دکتر امیر عبداللهیان به ویژه تعاملات صمیمی و دوستانه با خبرنگاران و دیدگاه‌های کارشناسی وزیر شهید در حوزه فعالیت‌های رسانه‌ای پرداختند.

حاضران همچنین با اشاره به دستاوردهای قابل توجه دوران کوتاه وزارت شهید امیرعبداللهیان، خصوصاً احیای روابط با همسایگان، عضویت در پیمان‌های بی المللی، محوریت در جنگ غزه و …، بازگشت عزت و غرور ملی همراه با حفظ منافع ایران را دورانی فراموش نشدنی برای فعالان حوزه دیپلماسی عنوان کردند.

نظر شما