شناسهٔ خبر: 67286262 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

دعوت سفیر ایران در واتیکان از مردم برای حضور حداکثری در انتخابات

حجت الاسلام والمسلمین مختاری تصریح کرد: حضور حداکثری در این انتخابات اولاً و انتخاب فرد اصلح ثانیاً، زمینه پیشرفت و اعتلای کشور را فراهم نموده و توطئه های استکبار جهانی و ایادی آنان را خنثی می سازد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین محمد حسین مختاری سفیر ایران در واتیکان با دعوت از مردم برای حضور حداکثری در انتخابات، آورده است:

با تکریم و تعظیم به مقام شامخ شهدای خدمت، رئیس جمهور محبوب و وزیر امور خارجه خدوم و همراهان وفادار ایشان، در آستانه برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و در شرایط خاص و استثنایی از تاریخ کشور عزیزمان قرار داریم. بدیهی است این انتخابات که در دوران کوتاه قانونی پس از شهادت دکتر رئیسی «قدس سره» اتفاق می افتد، نشان بلوغ سیاسی و اداری کشور برای مدیریت بحران هاست.

انتخابات که در نظام جمهوری اسلامی مبتنی بر دو اصل مردم سالاری و حاکمیت ارزش های تمدن ساز اسلام است، حرکتی در راستای تحقق مردم سالاری دینی و میراث تاریخی بنیان گذار انقلاب اسلامی و تاکید مستمر مقام معظم رهبری است.

از این رو، حضور چشمگیر و شگفتی ساز آحاد ملت بویژه نخبگان جامعه در پای صندوق های رای در ۸ تیر ماه ۱۴۰۳ نه تنها وظیفه سیاسی و اجتماعی بلکه یک تکلیف شرعی و ملی است که می تواند آثاری ارزشمند و به یادماندنی برای کشور در برابر دید جهانیان به ارمغان آورد و قطعا باعث پدیداری امید و اطمینان علاقمندان به نظام و سبب یأس و نا امیدی برای دشمنان قسم خورده ملت بزرگ ایران اسلامی خواهد گردید.

بدیهی است حضور حداکثری در این انتخابات اولاً و انتخاب فرد اصلح ثانیاً، زمینه پیشرفت و اعتلای کشور را فراهم نموده و توطئه های استکبار جهانی و ایادی آنان را خنثی می سازد.

محمد حسین مختاری

سفیر جمهوری اسلامی ایران در واتیکان

نظر شما