شناسهٔ خبر: 67286202 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

انسداد ۳ جاده روستایی خوشاب خراسان رضوی بر اثر سیل

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی از مسدودیت راه سه روستای شهرستان خوشاب خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد،یوسف بنی اسدی گفت:راه ارتباطی روستاهای "زرقی، روکی و طالبی" شهرستان خوشاب در اثر وقوع سیلاب و فقدان ایمنی کافی تا اطلاع بعدی مسدود اعلام شد.

وی افزود: هم اکنون بارش باران جاده های جوین، مشهد، خوشاب و نیشابور را تحت تاثیر قرار داده؛ همچنین بارش ها موجب لغزنده شدن سطح آزاد راه باغچه- مشهد و بزرگراه های باغچه -نیشابور و باغچه -تربت حیدریه و جاده رشتخوار-تربت حیدریه در محدوده سه راهی جنگل شده است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت:بر اساس اعلام مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی بارش های رگباری از ظهر امروز در استان آغاز شده است و فردا جمعه با حجم بیشتری بویژه در مناطق شمالی و کوهستانی خراسان رضوی تداوم خواهد داشت.

بنی اسدی عنوان کرد: هم اکنون بارش باران جاده‌های واقع در بخش «احمدآباد» مشهد و شهرستان «جوین» این استان را تحت تاثیر قرار داده است؛ بارش باران به صورت متناوب موجب لغزنده شدن سطح آزاد راه باغچه- مشهد و بزرگراه های باغچه -نیشابور و باغچه -تربت حیدریه شده است.

وی با اشاره به لغزندگی جاده های شهرستان جوین بیان کرد: در حال حاضر تردد در سایر راه های ارتباطی استان به صورت عادی و روان جریان دارد.

گفتنی است؛ بر اساس اعلام مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی بارش های رگباری از ظهر امروز در استان آغاز خواهد شد و فردا جمعه با حجم بیشتری بویژه در مناطق شمالی و کوهستانی خراسان رضوی تداوم خواهد داشت.

انتهای پیام/282

نظر شما