شناسهٔ خبر: 67286182 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

لحظه به لحظه با 258 مين روز حملات رژيم صهيونيستي به باريکه غزه و کرانه باختري

صاحب‌خبر -
لحظه به لحظه با 258 مين روز حملات رژيم صهيونيستي به باريکه غزه و کرانه باختري
خبرگزاری آریا - ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی در دویست و پنجاه و هشتمین روز جنگ به بمباران و تهاجم خود به شهر رفح در جنوب باریکه غزه ادامه داد. نیروی هوایی رژیم اشغالگر و توپخانه صهیونیستی شهر غزه، محله شجاعیه در شمال و نیز نواحی مرکزی را بمباران کردند.

حمله نظامیان صهیونیست به تجمع شهروندان فلسطینی در صف انتظار کمک‌های بشردوستانه در خیابان صلاح الدین در شرق رفح، شامگاه چهارشنبه، منجر به شهادت 10 غیرنظامی و زخمی شدن ده‌ها تن دیگر شد.
«دانیال هاگاری» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در اظهاراتی نادر از ایده دستیابی به مهم‌ترین هدف جنگ که بارها توسط سرکردگان سیاسی صهیونیست تکرار شده، انتقاد کرد.
هاگاری در این بیانیه گفت: «حماس یک ایدئولوژی است و ایدئولوژی هم حذف‌شدنی نیست. هرکس گمان می‌کند که رژیم صهیونیستی می‌تواند این جنبش را ریشه‌کن کند، سخت در اشتباه است. »
گزارش لحظه به لحظه از آخرین رویدادهای جنگ علیه غزه
6:48 |‌ شهادت دو زن فلسطینی در بمباران خانه‌ای در اردوگاه نصیرات
4:57 |‌ دو مقام آمریکایی: اسکله شناور در غزه امروز پنجشنبه فعالیت خود را برای تخلیه کمک‌های بشردوستانه مورد نیاز فلسطینیان از سر خواهد گرفت
1:17 |‌ حمله هوایی و بمباران محله های التفاح و الزیتون در شهر غزه
1:15 |‌ حماس: اظهارات هاگاری اعترافی خطرناک و شاهدی بر شکست است
غازی حمد رهبر حماس گفت: اظهارات سخنگوی ارتش اشغالگر که در آن از ایده حذف جنبش حماس انتقاد کرده است، بیانگر اعتراف خطرناک و شاهدی برای شکست اشغالگران در جنگ با غزه است.
1:14 |‌ شهرداری رفح: رژیم اشغالگر شهر را ویران کرده است

نظر شما