شناسهٔ خبر: 67286152 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

تکنولوژی وقت‌گیر برای پنالتی سپاهان؛

توقف عجیب در فینال: 6 دقیقه به‌خاطر وی‌ای‌آر!

استفاده از تکنولوژی ویدئویی داوران توقف زیادی در جریان دیدار سپاهان و مس رفسنجان ایجاد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، لحظاتی پس از اشتباه فاجعه‌بار میثم تیموری که موجب شد دروازه مس رفسنجان باز شود و سپاهان با یک گل در فینال جام حذفی پیش بیفتد، طلایی پوشان روی یک اشتباه دیگر از مسی‌ها صاحب ضربه پنالتی شدند و این‌بار خطای هند محمدمهدی محبی کاری کرد تا شاگردان ژوزه مورایس با دبل شهریار مغانلو به دومین گل برسند، اما توقف عجیبی پیش از پنالتی اصفهانی‌ها اتفاق افتاد که حوصله تماشاگران و بینندگان را سر برد.

ویدئو: 345927

درست در دقیقه 16:00 سپاهان روی نفوذ امید نورافکن از سمت چپ به محوطه جریمه مس رفسنجان صاحب یک موقعیت شد توپ در برخورد با محمدمهدی محبی به کرنر رفت که بازیکنان سپاهان در این صحنه اعتقاد به خطای هند داشتند.

بیژن حیدری که این صحنه را به درستی ندیده بود، تصمیم گرفت به دلیل وجود وی‌ای‌آر در این مسابقه، با موعود بنیادی‌فر که داور ویدئویی این بازی بود، ارتباط رادیویی بگیرد و با او مشورت کند.

2045822

در شرایطی که انتظار می‌رفت مکالمه بیژن حیدری و موعود بنیادی‌فر خیلی سریع اتفاق بیفتد و برای بازبینی صحنه یا ادامه مسابقه تصمیم‌گیری شود، اما روند انجام این کار خیلی طول کشید و تعجب بینندگان را به دنبال داشت.

در شرایطی که این صحنه در دقیقه 16:00 رخ داده بود، بیژن حیدری در دقیقه 18:52 به کنار زمین رفت تا صحنه را بازبینی کند و در دقیقه 20:30 نیز تصمیم‌گیری کرد و نقطه پنالتی را نشان داد.

2045821

سپاهان هم پنالتی به دست آمده را با ضربه شهریار مغانلو در دقیقه 22:03 تبدیل به گل کرد تا روند این پنالتی با وی‌ای‌آر بیش از 6 دقیقه به طول بینجامد.

نظر شما