شناسهٔ خبر: 67286139 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه شرق | لینک خبر

«مسعود پزشکیان» ترند اول گوگل شد؛ چرا سرچ گوگل ایرانیان امروز «محمد فاضلی» بود؟/ نمودار

«مسعود پزشکیان» و «محمد فاضلی» به ترند اول گوگل تبدیل شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه شرق، پس از درگیری و تنش ایجادشده میان «محمد فاضلی» و «شهاب اسفندیاری» در جریان برنامه میزگرد فرهنگی «مسعود پزشکیان» کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در صداوسیما، «مسعود پزشکیان» و «محمد فاضلی» به ترند اول گوگل تبدیل شدند. 

«مسعود پزشکیان» همچنان ترند گوگل است؛ «مسعود پزشکیان» با اختلاف قابل توجه از سایر رقبای خود در انتخابات ریاست جمهوری، همچنان ترند گوگل باقی مانده است. «شهاب اسفندیاری» نیز در رتبه نخست جست‌وجوهای مرتبط با «سعید جلیلی» قرار دارد.

طی ساعات اخیر و تا لحظه انتشار این گزارش، جست‌وجوی کاربران در گوگل با محوریت «دعوای محمد فاضلی مشاور پزشکیان» باعث شده است تا «مسعود پزشکیان» به ترند اول گوگل ایران تبدیل شود.

روز گذشته «چهارشنبه، ۳۰ خرداد ۱۴۰۳»، برنامه میزگرد فرهنگی صداوسیما با حضور «مسعود پزشکیان» کاندیدای چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری در سازمان صداوسیما برگزار شد؛  «سید محمد بهشتی» و «محمد فاضلی» همراهان و مشاوران مسعود پزشکیان در این میزگرد بوند؛ «شهاب اسفندیاری» و «حسین انتظامی» نیز کارشناسان تخصصی این میزگرد فرهنگی بودند.

در جریان برگزاری برنامه میزگرد فرهنگی که با حضور «مسعود پزشکیان» کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و مشاوران او برگزار شد، «شهاب اسفندیاری» یکی از کارشناسان صداوسیما در این برنامه، با ورود به حیطه شخصی و سوال پیرامون اخراج «محمد فاضلی» مشاور «مسعود پزشکیان» کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری از دانشگاه، باعث مشاجره لفظی و درگیری با محمد فاضلی، مشاور این کاندیدا شد که تاکنون واکنش‌ها و حواشی بسیاری را در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی به همراه داشته است.

به دنبال درگیری و مشاجره‌ شب گذشته «محمد فاضلی» مشاور «مسعود پزشکیان»، کاندیدای انتخاباتی و «شهاب اسفندیاری» کارشناس صداوسیما در میزگرد فرهنگی، جست‌وجوهای کاربران حول واژه‌های «دعوای محمد فاضلی مشاور پزشکیان» در گوگل، به منظور اطلاع از اصل این اتفاق و حاشیه‌های آن باعث شده است که در 24 ساعت اخیر، «مسعود پزشکیان» کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری، با اختلاف قابل توجه از سایر رقبای خود در کارزار انتخابات، همچنان ترند گوگل باقی بماند.

به روایت سیتنا، طی ساعات اخیر و تا لحظه انتشار این گزارش، جست‌وجوی کاربران در گوگل با محوریت «دعوای محمد فاضلی مشاور پزشکیان» باعث شده است تا «مسعود پزشکیان» به ترند اول گوگل ایران تبدیل شود.

مسعود پزشکیان و محمد فاضلی

مسعود پزشکیان و محمد فاضلی

بیشترین جستجوهای کاربران در خصوص این موضوع نیز در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، کردستان و بوشهر بوده است.

مسعود پزشکیان و محمد فاضلی

در کلید واژه‌های مرتبط با جست‌وجوی «سعید جلیلی» نیز نام «شهاب اسفندیاری» در رتبه نخست قرار دارد.

مسعود پزشکیان و محمد فاضلی

در ادامه، نموداری از ترند تجمیعی گوگل حول محور مسعود پزشکیان و سعید جلیلی را می‌بینید:

مسعود پزشکیان و محمد فاضلی

منبع: خبر آنلاین

نظر شما