شناسهٔ خبر: 67286092 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی:

برپایی ۲۰۰ موکب برای برگزاری مهمانی بزرگ غدیر در بیرجند

بیرجند_ معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی از برپایی ۲۰۰ موکب در راستای برگزاری مهمانی بزرگ غدیر در مرکز استان خبرداد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا عباس زاده که مسئولیت کمیته پشتیبانی مهمانی غدیر در بیرجند را برعهده دارد، عصر پنجشنبه در ستاد برنامه‌ریزی مراسم دهه امامت و ولایت گفت: کل محور میهمانی غدیر به نام شهید رئیسی و هر یک از هفت محور آن به نام یکی از شهدای خدمت نامگذاری شده است.

وی ادامه داد: در مجموع استقرار ۲۰۰ موکب را در میهمانی غدیر در مرکز استان را پیش بینی کرده‌ایم و از روز یکشنبه مکان‌های مورد نظر در اختیار مواکب قرار می‌گیرد.

به گفته وی شهرداری بیرجند تبلیغات محیطی این محور را برعهده دارد و یک موکب هم مسئولیت نظافت این محور را برعهده دارد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار هم که مسئولیت کمیته فرهنگی را برعهده دارد، گفت: برای کمیته فرهنگی ۹ زیر کمیته تعریف شد و در پایان مهمانی غدیر برنامه در خصوص ۱۱۰ زوج جوان برگزار خواهد شد.

به گفته مهدی جعفری شرایط برای برگزاری نماز جماعت هم در طول محور مورد نظر فراهم می‌شود و اقدامات لازم برای انجام جهاد تبیین توسط مواکب پیش بینی شده است.

سید محمد رضا طالبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی که مسئول کمیته ترافیکی امنیتی مهمانی غدیر است، هم گفت: مسائل مربوط به ترافیک مسیر مورد نظر برای مدیریت مسائل مربوط به ترافیک برای مدیران دستگاه‌های مربوط تشریح شد و یک جلسه دیگر هم روز یکشنبه برای بررسی آخرین وضعیت در این خصوص برگزار خواهد شد.

نظر شما