شناسهٔ خبر: 67285952 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

حرکت در مسير شهدا رمز وحدت جامعه است

صاحب‌خبر -
حرکت در مسير شهدا رمز وحدت جامعه است
خبرگزاری آریا - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان در سفر به شهرستان آق قلا با بیان اینکه حرکت در مسیر شهدا رمز وحدت جامعه است، گفت: شهدا، جانبازان و آزادگان به دلیل سیره و سلوک فداکارانه بهترین نماد برای وحدت میان اقشار جامعه هستند.

به گزارش ایثار، دکترجمال اسدی در سفر به شهرستان آق قلا به اتفاق حاج آخوند رهبر امام جمعه و از علمای اهل تسنن شهرستان، سرهنگ مصطفی لو فرمانده سپاه و سرهنگ زنگانه جانشین فرماندهی انتظامی آق قلا به مناسبت عید سعید قربان و در اجرای طرح «ابراهیمیان» با جانباز 60 درصد«ارازمحمد پوری» و آزاده و جانباز 25 درصد«فرهمند گرگانی» دیدار و گفتگو کرد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان در این دیدارها ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک به مناسبت عید سعید قربان، با اشاره به اینکه حرکت در مسیر شهدا رمز وحدت جامعه است، گفت: شهدا، جانبازان و آزادگان به دلیل سیره و سلوک فداکارانه بهترین نماد برای وحدت میان اقشار جامعه هستند.
دکتر جمال سدی گفت: شهدا و ایثارگران به ما آموختند کار اگر برای مردم و با نیت الهی باشد، اثربخش و ماندگار خواهد شد. تکریم خانواده های معظم شاهد و ایثارگر و حمایت و پیگیری مطالبات این قشر معزز وظیفه همه مسئولان است.
انتهای پیام/

نظر شما