شناسهٔ خبر: 67285933 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

سنگدوینی:

تمرکز بر توانمندسازي روستاها و رونق شرکت‌هاي تعاوني گرگان و آق‌قلا در اولويت است

صاحب‌خبر -
تمرکز بر توانمندسازي روستاها و رونق شرکت‌هاي تعاوني گرگان و آق‌قلا در اولويت است
خبرگزاری آریا - نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس با بیان اینکه مهمترین برنامه وی در سال جدید توانمندسازی روستاها و رونق شرکت‌های تعاونی است، گفت: شوراها و دهیاران در روستاها، جهش تولید با مشارکت مردم و رونق اقتصادی را پایه‌گذاری کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، رمضانعلی سنگدوینی با سرپرست راه و شهرسازی استان گلستان دیدار کرد و درباره نهضت ملی مسکن، رونق و توسعه مسکن در شهر و روستا و امکان استفاده از ظرفیت شرکت ‎ های تعاونی به گفتگو نشست.
نماینده مردم گرکان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی افزود: بررسی مباحث مربوط به راه و شهرسازی ازجمله جاده‌ها، وضعیت مسکن و طرح‌های وابسته به آن ازجمله طرح نهضت ملی مسکن یکی از مهمترین مباحث قابل بررسی هستند که بررسی آن‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، البته راه و شهرسازی می‌تواند از ظرفیت تعاونی‌ها به ویژه طرح مسکن ملی به نحو احسن استفاده کنند.
سنگدوینی همچنین در دیدار با رئیس و هیات مدیره کانون کارشناسان رسمی دادگستری گلستان، گفت: کارشناسان دادگستری، بازوان عدلیه در ترویج فرهنگ صلح و سازش هستند که با توجه به شعار سال باید به این موضوع توجه‌ای ویژه‌ای شود.
وی معتقد است اقدام کارشناسان برای ایجاد سازش بسیار با ارزش بوده و سبب برقراری آرامش در جامعه می‌شود لذا باید از ظرفیت کانون کارشناسان دادگستری بیشتر و بهتر استفاده شود.
این نماینده مردم اضافه کرد: کارشناسان تازه ورود باید علاوه‌بر علم و دانش تجربه کامل و کافی نیز داشته باشد و ممکن است طی سالیان طولانی تجربه کافی بدست آورده باشد، بنابراین اظهارنظر کارشناس باید صریح، مستدل، موجه و عاری از هرگونه ابهام باشد.
وی تاکید کرد: بدون تردید کارشناسان در ردیف افراد ممتاز و فرهیخته یک جامعه به شمار می‌روند و چنانچه رأی و نظر آنان متکی بر اصول و موازین شرعی و قانونی باشد مردم کمتر مشکل خواهند داشت.
سنگدوینی همچنین در جمع نماینده شوراها و دهیاران بخش بهاران و استرآباد شمالی حوزه انتخابیه خود، گفت: 8 تیر با رقم زدن حماسه‌ای بزرگ می ‎ توانیم تیری به قلب دشمنان بزنیم چراکه حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای یکی از مهمترین وظایفی است که باید انجام دهیم.
نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس افزود: مردم مشکلات دارند اما می‌توان با حضور در پای صندوق‌های رای و همانند گذشته با انتخاب فردی اصلح -که مشکلات مردم را لمس کرده باشد- به قله رسید.
سنگدوینی با بیان اینکه مهمترین برنامه وی در سال جدید توانمندسازی روستاها و رونق شرکت‌های تعاونی است، گفت: شوراها و دهیاران در روستاها، جهش تولید با مشارکت مردم رو عملی کنند و با اعتمادسازی، رونق اقتصادی را پایه‌گذاری کنند./
پایان پیام

نظر شما