شناسهٔ خبر: 67285025 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

سپاهان و مس در آستانه ثبت اتفاقی تاریخی

مس رفسنجان در صورت قهرمانی شانزدهمین تیمی خواهد بود که به این عنوان خواهد رسید و سپاهان از ذوب‌آهن عبور خواهد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، جام حذفی فوتبال ایران در 36 دوره برگزار شده است و در این مسابقات 15 تیم مختلف توانسته‌اند قهرمان شوند و در صورت قهرمانی مس رفسنجان آنها هم به تالار افتخارات این جام وارد خواهند شد.

استقلال و پرسپولیس هرکدام با 7 قهرمانی پرافتخار‌ترین تیم‌های جام حذفی هستند و مجموعا 14 جام را به دست آورده‌اند، سرخابی‌های پایتخت بیشترین قهرمانی و حضور در فینال را در بین تمام تیم‌های فوتبال ایران داشته‌اند.

سپاهان و ذوب‌آهن دو باشگاه اصفهانی فوتبال ایران هرکدام با 4 قهرمانی در رتبه بعدی پرافتخار‌ترین تیم‌های جام حذفی هستند و در صورتی که امروز طلایی‌پوشان جام حذفی را بالای سر ببرند به سومین تیم پرافتخار این جام تبدیل خواهند شد.

پس از این تیم‌ها ملوان با 3 قهرمانی، تراکتور با 2 قهرمانی و پس از آنها بهمن، برق شیراز، صبا، فجرسپاسی، نساجی مازندران، شاهین اهواز، سایپا، فولاد خوزستان، نفت تهران تیم‌هایی هستند که هرکدام یک دوره قهرمان جام حذفی شده‌اند.

مس رفسنجان در صورت قهرمانی به جمع 15 تیم دیگر اضافه خواهد شد و تعداد تیم‌هایی که تک قهرمانی دارند را به عدد 10 خواهد رساند، همچنین این تیم می‌تواند اولین قهرمانی یک تیم کرمانی را در مسابقات جام حذفی رقم بزند.

فینال سی و هفتمین دوره جام حذفی فوتبال ایران ساعت 17:45 امروز در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد و اوج هیجان در آخرین مسابقه باشگاهی فصل فوتبال ایران را شاهد خواهیم بود.

نظر شما