شناسهٔ خبر: 67284930 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

آخرین وضعیت معدن شازند از زبان وزیر کشور + عکس

وزیر کشور در جریان بازدید‌ از معدن شازند آخرین اقدامات برای یافتن مفقودین ریزش این معدن را تشریح کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شازند، احمد وحیدی عصر امروز در حاشیه بازدید از محل معدنی که چند روز گذشته در شازند ریزش کرد، اظهار داشت: در حادثه تلخ معدن شازند که چند روز گذشته حادثه شد چهار نفر از رانندگان زیر ریزش ماندند، با تلاشی که انجام شد پیکر دو نفر از رانندگان پیدا شد و همچنان دو راننده دیگر زیر ریزش مانده‌اند.

وی افزود: حجم سنگ‌هایی که از کوه ریزش شده صدها تن یا هزاران تن سنگ است که کار جابه‌جایی سنگ‌ها دشوار است اما اقدامات آواربرداری در حال انجام است. 10 تا 12 دستگاه و ماشین آلات برای کمک به یافتن پیکر  2 کارگر در حال فعالیت هستند.

وزیر کشور عنوان کرد: زمان ریزش کوه ممکن است  افراد همراه با ریزش حرکت کرده باشند به همین جهت مکان قطعی آنها مشخص نیست اما تلاش وافر برای پیدا کردن پیکر 2 کارگر معدن شازند ادامه دارد.

وحیدی بیان کرد: امروز با خانواده کارگران صحبت شد و نگران وضعیت عزیزان خود هستند و امید است با تلاش نیروهای مستقر در منطقه، پیکر عزیزان پیدا شود، استاندار مرکزی در نخستین ساعات حادثه در محل حاضر شدند، مدیریت بحران، هلال احمر و اکنون تجهیزات 44 سپاه قدر در منطقه مستقر است‌ و فداکارانه در تلاش هستند مکان پیکر کارگران را پیدا کنند، امیدواریم هرچه زودتر پیکر بزرگواران پیدا شود تا آرامشی نصیب خانواده‌های آنها باشد، همه ما در غم آنها شریک هستیم و اندوه خانواده‌ها اندوه ماست.

به گزارش تسنیم، احمد وحیدی به همراه استاندار مرکزی و مسئولان استان از معدن شازند که در روزهای گذشته ریزش کرد بازدید داشتند و با خانواده‌های کارگران که خواستار اقدام عاجل در یافتن پیکر عزیزان خود بودند، گفت‌وگو کردند.

در آخرین بازدید وزیر کشور از پروژه‌های استان مرکزی، باند دوم  محور توره_ بروجرد به طول 23 کیلومتر با هدف رفع گلوگاه ترافیکی کریدور بررگراهی شمال جنوب کشور به عنوان آخرین قطعه از بزرگراه تهران-بندر امام خمینی افتتاح شد.

انتهای پیام/711/

نظر شما