شناسهٔ خبر: 67284729 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

مادر شهيدان والامقام «احمد و محمود بختياري» به فرزندان شهيدش پيوست

صاحب‌خبر -
مادر شهيدان والامقام «احمد و محمود بختياري» به فرزندان شهيدش پيوست
خبرگزاری آریا - مرحومه «حاجیه خانم عذری هادی جعفری» مادر شهیدان والامقام «احمد و محمود بختیاری» از شهرستان پیشوا، پس از سال‌ها صبر و استقامت در راه دفاع از ارزش‌های انقلاب و اسلام دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

به گزارش «ایثار»، مرحومه حاجیه عذری هادی جعفری مادر شهیدان والامقام «احمد و محمود بختیاری» از شهرستان پیشوا که در طول دوران هشت سال دفاع‌مقدس و در راه دفاع از ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی، دو فرزند خود را تقدیم اسلام کرده بود، پس از تحمل یک دوره بیماری، در سن84 سالگی در بیمارستان خاتم الانبیاء تهران دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.
عباسعلی رضایی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران در پیامی ضمن ابراز همدردی با خانواده شهیدان بختیاری، درگذشت این مادر بزرگوار دو شهید را تسلیت گفت.
براساس این گزارش پیکر این مادر بزرگوار دو شهید فردا جمعه پس از تشییع در آستان امام زاده جعفر(ع) پیشوا به خاک سپرده می‌شود.
شهید محمود بختیاری سال 1345، در شهرستان ورامین دیده به جهان گشود. دانش‌آموز دوم متوسطه بود. از سوی سپاه در جبهه حضور یافت. بیست و دوم دی 1365، با سمت تک‌تیرانداز در شلمچه بر اثر اصابت ترکش به سر، شهید شد. پیکر وی را در گلزار شهدای سیدفتح‌الله زادگاهش به خاک سپردند. 
شهید احمد بختیاری بیست و هشتم تیر 1343، در شهرستان ورامین به دنیا آمد. تا اول متوسطه درس خواند. به عنوان پاسدار در جبهه حضور یافت. یکم اسفند 1364، در بندرفاوعراق بر اثر اصابت ترکش خمپاره به شهادت رسید. پیکر وی را در امامزاده جعفر شهر پیشوا به خاک سپردند. 
انتهای پیام/

نظر شما