شناسهٔ خبر: 67284681 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

با حضور وزیر کشور؛

بزرگترین طرح مدیریت شهری مرکزی افتتاح شد

اراک- بزرگترین طرح مدیریت شهری مرکزی افتتاح شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، احمد وزیری ظهر پنجشنبه در حاشیه افتتاح تقاطع غیرهمسطح میدان امام خمینی (ره) شهر اراک در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تقاطع غیرهمسطح امام خمینی (ره) بار ترافیکی بزرگی از دوش اراک برداشت و تسهیلاتی را برای تردد از این محور فراهم می‌کند.

وزیر کشور گفت: این تقاطع جزو نادر مواردی است که در چنین سطحی ایجاد شده است و از بازدید قبل تا کنون با کار ۲۴ ساعته به سرعت پیشرفت داشته و به اتمام رسیده است که جای تقدیر دارد.

تقاطع غیرهمسطح امام خمینی (ره) اراک، بزرگترین پروژه مدیریت شهری استان مرکزی و یکی از طرح‌های عمرانی ویژه شهر اراک است که در ورودی اراک و مسیر اتصال معابر بزرگراه اراک -قم، بلوار منابع طبیعی، بزرگراه امام علی (ع) و بلوار خمین قرار دارد و توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) اجرا شده است.

عملیات اجرایی این پروژه ۱۳ هکتاری از خرداد ۱۴۰۱ آغاز و مدت زمان مصوب اجرایی آن ۲۶ ماه بوده است، با این حال با هم‌افزایی مجموعه مدیریت شهری و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص)، به‌منظور تسهیل در عبور و مرور در این منطقه‌ی پُرتردد، از آذر ماه ۱۴۰۲ لاین زیرگذر آن زیر بار ترافیک قرار گرفت و امروز رسماً به بهره‌برداری رسید.

نظر شما