شناسهٔ خبر: 67284515 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

اسحاقی؛

مجلس همراه با قوه قضائیه و مجریه ابعاد حادثه آتش سوزی بیمارستان قائم رشت را بررسی می کند

صاحب‌خبر -
مجلس همراه با قوه قضائیه و مجریه ابعاد حادثه آتش سوزی بیمارستان قائم رشت را بررسی می کند
خبرگزاری آریا - نماینده مردم قائنات و زیرکوه در مجلس در جریان بازدید از بیمارستان حادثه دیده قائم ( عج ) رشت با اشاره به پیگیری‌های مجلس برای بررسی ابعاد این حادثه، گفت: پس از ارائه گزارش این حادثه به مجلس، برای اینکه تشخیص بهتری برای بررسی این حادثه داشته باشیم در کنار قوای قضائیه و مجریه نسبت به بررسی آن اقدام خواهیم کرد.

به گزارش سرویس سیاسی آریا سلمان اسحاقی نماینده مردم قائنات و زیرکوه در مجلس دوازدهم که با دستور رئیس مجلس برای بررسی ابعاد حادثه آتش سوزی بیمارستان قائم ( عج ) عازم رشت شده در بازدید از این بیمارستان حادثه دیده ضمن تسلیت به خانواده‌های جانباختگان، گفت: پس از ارجاع گزارش این حادثه به مجلس، برای اینکه تشخیص بهتری برای بررسی این حادثه داشته باشیم در کنار قوه قضائیه و مجریه این ماجرا را بررسی خواهیم کرد.
وی افزود: در بررسی‌های اولیه متوجه شدیم که دود از لوله‌های بخش تاسیسات به مهم‌ترین بخش تنفسی و مهم‌ترین بخش احیای بیماران یعنی ICU و CCU به راحتی قابل انتقال بود در این رابطه باید استفاده از تجهیزات و تاسیسات به‌ کار گرفته در بیمارستان و میزان آموزش و توانایی پرسنل این بیمارستان مورد بررسی قرار گیرد.
نماینده مردم قائنات و زیرکوه در مجلس دوازدهم ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی گیلان باید بتواند در مدت کوتاهی با ارائه گزارش متقن، مستند و شفاف در کنار قوه قضاییه و مجریه جلوی اتفاقات و آسیب‌های این چنینی را در سطح کلان کشور بگیرد . /
پایان پیام

نظر شما