شناسهٔ خبر: 67284276 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

بیمارستان صحرایی سپاه در بندر دیر برپا شد

منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه یک واحد‌ بیمارستان صحرایی را برای ارائه خدمات درمانی رایگان به مردم جنوب استان بوشهر در شهرستان دیر راه‌اندازی کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندر دیر، ناوسالار سوم پاسدار مهدی محمدی ظهر امروز در حاشیه برپایی بیمارستان صحرایی در روستای اولی شمالی شهرستان دیر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بهداری پایگاه انصارالحسین نیروی دریایی سپاه از سال 1400 با شعار پیشگیری از بیماری‌ها و مردمی‌سازی سلامت، کار ویزیت رایگان را در سطح روستاها و مناطق محروم حوزه استحفاظی آغاز کرد.

مدیر درمانگاه شهید مبارکی منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه اضافه کرد: این طرح در سطح کارشناسان، متخصصان و فوق تخصص این مهم یافت و تاکنون با تحت پوشش قرار دادن 20 روستا در حوزه سلامت خدمات متعددی به مردم عزیز این خطه ارائه کرده است.

وی با بیان اینکه طی خرداد ماه سال جاری این یگان در 2 نوبت اقدام به برپایی این بیمارستان کرده است، گفت: روز 14 خرداد در روستای حاجی آباد امروز نیز در مدرسه رازی روستای اولی شمالی شهرستان دیر با حضور کارشناس مامایی، کارشناس تغذیه و پزشک عمومی مستقر و در حال خدمت‌رسانی رایگان به اهالی این روستاها هستیم.

محمدی افزود: برپایی بیمارستان‌های صحرایی در دستور کار است و طی سال جاری نیز در مناطق مختلف از حوزه استحفاظی منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه حضور پیدا کرده و به ویزیت رایگان مردم عزیز خواهیم پرداخت.

انتهای پیام/190/.

نظر شما