شناسهٔ خبر: 67284260 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه شرق | لینک خبر

هشدار و خبر مهم برای مسافران شمال؛ جاده چالوس تعطیل شد/ تردد در آزادراه شمال و جاده کندوان ممنوع شد

آخرین وضعیت راه‌ها و جاده‌های کشور و همچنین وضعیت جاده‌های شمالی، جاده چالوس، جاده کندوان و آزادراه تهران شمال اعلام شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه شرق، جاده چالوس و آزادراه تهران-شمال تا اطلاع بعدی مسدود است و تردد وسایل نقلیه در این جاده‌ها و محورهای شمالی کشور ممنوع است.

امروز «پنج‌شنبه، ۳۱ خرداد ۱۴۰۳»، آخرین وضعیت راه‌ها و جاده‌های کشور و همچنین وضعیت جاده‌های شمالی کشور، جاده چالوس، جاده کندوان و آزادراه تهران-شمال اعلام شد.

جاده چالوس و آزادراه تهران-شمال مسدود هستند و تردد تمام وسایل نقلیه از جاده چالوس و آزادراه تهران-شمال، مسیر (رفت و برگشت) تا اطلاع بعدی ممنوع است.

تردد تمام وسایل نقلیه از محور چالوس و آزادراه تهران-شمال، مسیر (رفت و برگشت)، تا اطلاع بعدی ممنوع است.

همچنین ترافیک در محور فیروزکوه مسیر (جنوب به شمال)، حدفاصل مسکن مهر گیلاوند تا دماوند، سنگین است.

تردد در جاده هراز و آزادراه قزوین-رشت (رفت و برگشت) روان است و محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی‌ هستند.

تردد در جاده‌های هراز و فیروزکوه، و آزادراه قزوین-رشت (رفت و برگشت) روان است و فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

آخرین وضعیت جوی ترافیکی سایر محورها به این شرح است: «ترافیک در آزادراه قزوین -کرج-تهران، حدفاصل پل فردیس تا پل کلاک، آزادراه ساوه-تهران محدوده احمد‌آباد مستوفی و محور شهریار-تهران در برخی از مقاطع، سنگین گزارش شده است.»

جاده کندوان مسدود شد

رئیس پلیس راه مازندران گفت: «جاده کندوان از ساعت ۱۲ امروز، تا ساعت ۲۰، به دلیل حوادث احتمالی ناشی از طغیان رودخانه و سیلاب بسته می‌شود.»

سرهنگ یدالله جهان‌تاب، رئیس پلیس راه مازندران اعلام کرد: «محور کندوان از ساعت ۱۲ امروز پنج‌شنبه «۳۱ خردادماه»، تا ساعت ۲۰، به دلیل حوادث احتمالی ناشی از طغیان رودخانه و سیلاب بسته می‌شود.»

او ادامه داد: «رانندگان برای رفت‌و‌آمد از جاده‌های جایگزین هراز و سوادکوه استفاده کنند.»

رئیس پلیس راه مازندران تاکید کرد: «تردد اکنون در محورهای چالوس، هراز و سوادکوه روان است و جاده‌ها فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.»

منبع: مهر

برچسب‌ها:

نظر شما