شناسهٔ خبر: 67284204 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: عصرخودرو | لینک خبر

مدیر ارتباطات مگاموتور خبرداد:

رونمایی از سامانه هوشمند ارتباط با شرکت‌های دانش‌بنیان

عصر خودرو- مدیر ارتباطات مگاموتور گفت: همزمان با برگزاری نمایشگاه قطعات خودرو تهران، این شرکت از سامانه هوشمند ارتباطی خود با شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ‌ها رونمایی کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از سایپانیوز، سید مهدی موسوی اردستانی گفت: همزمان با برگزاری نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات خودرو تهران و فراخوان مگاموتور درخصوص آمادگی برای همکاری با شرکت های دانش‌بنیان‌، این شرکت از سامانه هوشمند جدید خود با هدف معرفی قطعات مورد نیاز تولید رونمایی کرد.

به گفته وی در این سامانه قطعات گلوگاهی خطوط تولید، قطعات حساس و دارای فناوری خاص، قطعات وارداتی و قطعات دارای منابع تولیدی محدود جهت اعلام به شرکت‌های دانش‌بنیان معرفی شده است.

او تصریح کرد: وجود درگاه ارتباطی مستمر شرکت‌های دانش‌بنیان و موسسه‌های استارتاپی جهت اعلام آمادگی همکاری با مگاموتور از دیگر قابلیت‌های این سامانه است.

موسوی اردستانی گفت: باتوجه به برنامه‌های توسعه سبد محصولات مگاموتور و ورود قوای محرکه و پیشرانه‌های جدید به مجموعه تولیدات این شرکت، استفاده از همه ظرفیت‌های داخلی و توانمندی‌های مبتکرانه شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی درجهت رونق‌بخشی به تولید در دستور کار قرار دارد.

نظر شما