شناسهٔ خبر: 67284173 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

آتش‌سوزی یک منزل مسکونی در هندیجان

مسئول واحد آتش نشانی شهرداری هندیجان گفت: با حضور نیروهای آتش نشانی شهرداری هندیجان آتش در یک منزل مسکونی مهار و از سرایت آن به سایر منازل جلوگیری به عمل آمد.

صاحب‌خبر -

 احمدشکاری  در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در هندیجان اظهار داشت:  با حضور نیروهای آتش نشانی شهرداری هندیجان آتش در یک منزل مسکونی مهار و از سرایت آن به سایر منازل جلوگیری به عمل آمد.

وی افزود: امروز وقوع آتش‌سوزی در یک منزل مسکونی در هندیجان شمالی به ایستگاه شماره یک آتش‌نشانی شهرداری گزارش شد که بلافاصله‌ نیروهای آتش نشانی در ایستگاه‌های شماره یک و شماره دو به محل آتش‌سوزی اعزام و اقدام به اجرای عملیات اطفا حریق کردند.

وی در ادامه گفت: آتش‌نشانان با حضور  خود در محل توانستند با تلاش چندین ساعته آتش را مهار و از سرایت آن به سایر منازل مسکونی جلوگیری کنند این حادثه خوشبختانه مصدومی دربر نداشت.

شکاری در ادامه با اشاره به اینکه سامانه 125 آتش نشانی شهرداری هندیجان به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به شهروندان است، خاطرنشان کرد: از شهروندان می‌خواهیم تا در صورت رخداد هرگونه حادثه‌ای، مراتب را با این سامانه اطلاع داده  تا در خصوص رفع آن اقدام شود.

وی در پایان ضمن تشکر قدردانی از حضور و همکاری پرسنل مدیریت توزیع برق، گاز و همچنین نیروهای فرماندهی انتظامی شهرستان از شهروندان خواست از نگهداری مواد سوختی در منازل خود خودداری کنند.

انتهای پیام/735/.

نظر شما