شناسهٔ خبر: 67283994 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

رئیس بنیاد غدیر استان فارس خبرداد:

کسب رتبه نخست بنیاد غدیر استان فارس در کشور

حوزه/ حجت الاسلام احمدی با اشاره به اینکه بنیاد غدیر استان در کشور دارای رتبه اول از لحاظ تبیینی و معرفتی است، گفت: همدلی و همراهی جامعه روحانیت، مسئولان استانی و مردم موجب قرار گرفتن در رتبه نخست کشور شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، حجت الاسلام وحید احمدی امروز در جلسه جامعه روحانیت شیراز که در مجتمع بنیاد غدیر فارس برگزار شد، با اشاره به اینکه بنیاد غدیر استان در کشور دارای رتبه اول از لحاظ تبیینی و معرفتی است، اظهار داشت: همدلی و همراهی جامعه روحانیت، مسئولان استانی و مردم موجب قرار گرفتن در رتبه نخست کشور شده است.

وی برگزاری همایش رهپویان غدیر را مورد توجه قرار داد و اضافه کرد: استان فارس حدود یک ماه از نورانیت ولایت متنعم هستند، همایش رهپویان در هفته گذشته برگزار شد که برای ایجاد وحدت میان دستگاه‌های فرهنگی، نشستی با حضور نماینده ولی فقیه در استان برگزار کرده‌ایم.

رئیس ستاد بنیاد غدیر فارس، از برگزاری اجلاس بین‌المللی جهانی شدن بیعت غدیر در دوم تیرماه به میزبانی حرم مطهر شاهچراغ(ع) خبرداد و یادآور شد: شخصیت‌های علمی و بین المللی در این همایش حضور پیدا خواهند کرد.

وی با اشاره به اجرای برنامه‌های پخش زنده به مناسبت غدیر در صدا و سیمای مرکز فارس، ابراز کرد: چندین برنامه در صدا و سیمای مرکز فارس به مناسبت عید غدیر اجرا شده، همچنین دهمین جشنواره ملی شعر غدیر در ۲۹ غدیر با ۴۰۰ اثر برگزار شد که هرساله شعرهای این جشنواره به چاپ می‌رسد.

حجت الاسلام احمدی گفت: در تربیت مبلغ به نیروهای متخصص جهت پاسخگویی به نیازهای روز جامعه نیازمندیم، همچنین چندین جشن خیابانی در سطح شهر برگزار شده که در استان فارس حدود یک ماه برنامه‌های غدیر برگزاری آن استمرار دارد.

وی تصریح کرد: شهرستان‌های فارس به مناسبت روز غدیر اعلام آمادگی کردند که ۶۰۰ هزار پرس غذای گرم را طبخ خواهند کرد، این تعداد در سطح شیراز ۱۰۰ هزار پرس اعلام شده است.

انتهای پیام. /

نظر شما