شناسهٔ خبر: 67283726 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خبر داد:

جابه‌جايي نزديک به 2 ميليون تن کالا توسط ناوگان باري آذربايجان غربي در سال‌جاري

صاحب‌خبر -
جابه‌جايي نزديک به 2 ميليون تن کالا توسط ناوگان باري آذربايجان غربي در سال‌جاري
خبرگزاری آریا - مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی از جابه‌جایی نزدیک به 2میلیون تن کالا توسط ناوگان باری در سال‌جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری آریا (آذربایجان غربی)، ایرج دست نشان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: در 2ماهه ابتدای سال‌جاری 130هزار و 279سفر توسط ناوگان باری استان انجام گرفت که نسبت به مدت زمان سال گذشته خود 14.73درصد کاهش دارد.
دست نشان با اشاره به اینکه تعداد 28هزار و 509 راننده فعال در بخش حمل و نقل جاده ای کالا فعالیت دارند، خاطر نشان کرد: در استان مجموعا نزدیک به 19 هزار دستگاه ناوگان باری سنگین و نزدیک به 16هزار دستگاه وانت بار فعال وظیفه حمل انواع کالا را عهده دار هستند.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی اظهار کرد: در 2ماهه ابتدای سال‌جاری تناژ حمل مصالح و محصولات معدنی تحت صحابت بارنامه 759هزار و 960تن بوده است.
دست نشان با اشاره به اینکه تعداد شرکت های فعال در حوزه حمل و نقل کالا در استان 166 شرکت است، خاطر نشان کرد: در این مدت تعداد2301 فقره بارنامه صادرشده از سوی شرکت های حمل کالا، باطل شده است.
وی با اشاره به اینکه تعداد تخلف ناوگان خاطی و معرفی به کمیسیون ماده 12 مکشوفه در گشت های نظارتی- دروازه ای 121 فقره بوده است، یاد آور شد: همچنین در این مدت تعداد 1183 تخلف مربوط به بارنامه های صوری معرفی شده به کمیسیون ماده 12 و تعداد 349فقره تخلفات مشکوک به صدور بارنامه سوری معرفی شده به کمیسیون ماده 12 توسط اداره کل حمل و نقل کالا ثبت شد.

نظر شما