شناسهٔ خبر: 67283646 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد آنلاین | لینک خبر

نظر شما آخرین اخبار وبگردی

چگونه محصولات مدیران خودرو را خریداری کنیم؟

 شرکت مدیران خودرو از آغاز پیش فروش جدید خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادآنلاین، شرکت مدیران خودرو از آغاز فروش ام وی ام X۲۲ پرو دنده‌ای خبر داد. این فروش به صورت نقدی و با قیمت ۷۱۶ میلیون تومان آغاز شده است.

ام وی ام X۲۲ پرو، نسل جدید کراس‌اوور کوچک ایکس ۲۲ است که با پیشرانه ۱.۵ لیتری ۱۱۶ اسب بخار و گیربکس ۵ سرعته دستی عرضه می‌شود. این خودرو در مقایسه با نسخه اتوماتیک و توربوشارژ آن، سیستم محرکه ساده‌تر و کم هزینه‌تری دارد.

ثبت نام برای خرید ام وی ام X۲۲ پرو دنده‌ای صرفاً به صورت حضوری در نمایندگی‌های مجاز مدیران خودرو امکان‌پذیر است. باید توجه داشت که قیمت ۷۱۶ میلیون تومان یک قیمت نهایی نیست و شرکت می‌تواند در آینده تغییراتی در آن اعمال کند.

ام وی ام X۲۲ پرو دنده‌ای در کنار نسخه اتوماتیک گزینه‌های متنوع‌تری را برای علاقه‌مندان این هاچبک کراس‌اوور فراهم می‌آورد. این خودرو با فاصله محوری ۲.۵۵ متر و کابین جادار، فضای مناسبی برای خانواده‌های کوچک دارد.

از نکات قابل توجه دیگر در طراحی ام وی ام X۲۲ پرو می‌توان به سیستم تهویه تازه، نمایشگر جدید، فرمان دی‌کات و تغییر طرح نشانگرهای آنالوگ اشاره کرد که دگرگونی قابل توجهی در کابین این خودرو در مقایسه با نسل پیشین رقم زده است.در بخش ایمنی، ام وی ام X۲۲ پرو به سیستم‌های کنترل پایداری و کنترل کشش در سراشیبی مجهز است و در بخش رفاهی نیز امکاناتی مانند ورود و استارت بدون کلید، کروز کنترل و دوربین نمای عقب را ارائه می‌دهد.

نظر شما