شناسهٔ خبر: 67283500 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: سلام نو | لینک خبر

آوازخوانی آهنگ خواننده زن لس‌آنجلسی توسط کیانوش گرامی بازیگر وسط برنامه! + فیلم

کیانوش گرامی بازیگر سینما و تلویزیون با حضور در برنامه صداتو فیلم از او که درحال آواز خوندن از زنده یاد سوسن می‌باشد درفضای مجازی منتشر شد مورد توجه کاربران قرار گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش سلام نو، کیانوش گرامی متولد ۲۴ اردیبهشت ۱۳۴۱ در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است.
از ۱۴ سالگی قید تحصیل را زد و بعنوان تدارکاتچی از پشت صحنه سریال شروع کرد سپس وارد عرصه خوانندگی شد و از ۲۵ سالگی بازیگری را آغاز کرد.

اسماعیل گرامی با نام هنری «کیانوش گرامی» در تهران به دنیا آمده اما اصالتا از سمت مادری اش اهل اردبیل بوده و به زبان ترکی نیز تسلط دارد.

در سال ۱۳۵۴ وقتی ۱۳ ساله بود از طریق حمایت حسن سلطانی که فیلمبردار است به سرکار رفت و در یک سریال بنام «آش بدون مرز» نقش کوتاهی باز کرد.

سال بعدش ترک تحصیل کرد و با نادر ابراهیمی وارد خرید و فروش لوازم یدکی ماشین شد.

تا ۲۰ سالگی هم کار می کردم هم کشتی گیر بودم که یکی از شاگردانم عباس جدیدی است که برایش خیلی زحمت کشیدم مدت ها خودم هم کشتی می گرفتم تا اینکه بخاطر آسیب دیدگی از ناحیه زانو مجبور شدم این ورزش را کنار بگذارم.

کم کم به عنوان تدارکاتچی به سینما آمد و در تیم مرحوم عباس کیارستمی شروع به فعالیت کرد و تا مدیر تولید هم پیش رفت .

خودش می گوید من برای کاسبی و کمک به مخارج زندگی ام وارد سینما شدم و برایم فرقی نمی کرد کجا کارگری کنم.

در سال ۱۳۵۴ وقتی ۱۳ ساله بود تجربه کوتاهی را در سریال «آتش بدون دون» به کارگردانی نادر ابراهیمی بدست آورد سپس بصورت حرفه ای سال ۱۳۶۶ در ۲۵ سالگی با فیلم «محموله» سیروس الوند جلوی دوربین رفت.

سال ۱۳۶۸ در فیلم «مدرس پیرمردها» بازی کرد تا اینکه سال ۱۳۷۰ با سریال «گل پامچال» وارد قاب تلویزیون شد و با سریال «میوه ممنوعه» سال ۱۳۸۶ به شهرت رسید.

سال های اول انقلاب با چند نفر از هنرمندان مثل فریدون فروغی در اتباط بودم، در هیاتی در نارمک بعضی از آنها برایم سایدرام (طبل) می زدند و من هم آواز می خوانم.

بعدا بازیگری فرصتی برای خوانندگی نداد تا اینکه سال ۱۳۹۳ یک موزیک رسمی بنام «ناز میکنی» را به بازار ارائه کردم.

کیانوش گرامی سالهای با خانم «افسانه نایب آقا» ازدواج کرده است که ثمره این زندگی چهار فرزند دختر می باشد که نام سه نفر آنها ، ستاره ، ساغر و سارا است.

ساغر چند سالیست که مسیر پدر را پیش گرفته و بازیگر شده است ، آقای گرامی می گوید ساغر هم برایش دختر ، هم پسر ، هم رفیق و هم مشاور است.

نظر شما