شناسهٔ خبر: 67283272 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: قدسنا | لینک خبر

یمن: به مالک شرکت کشتی «تیوتر» ایمیل هشدارآمیز داده بودیم

  - - به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا)  یک مقام مسئول در نیروی دریایی یمن اعلام کرد که پیش از حمله به کشتی تیوتر، به شرکت Evalendar Shipping Co SA به عنوان مالک این کشتی ایمیل زده و اعلام کرده که این کشتی تحریم دریایی [اسرائیل]را نقض کرده است. - -   - - او به وبگاه المسیره گفت: «پیش از اینکه کشتی TUTOR هدف قرار گیرد، یک کشتی دیگر از شرکت Evalendar Shipping Co SA با نقض تحریم دریایی رژیم اشغالگر به سمت بندر حیفا حرکت کرده بود، بنابراین ایمیلی به شرکت ارسال شد مبنی بر اینکه یکی از کشتی‌هایش به نام SHIMANAMI STAR ...

صاحب‌خبر -

 

به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا)  یک مقام مسئول در نیروی دریایی یمن اعلام کرد که پیش از حمله به کشتی تیوتر، به شرکت Evalendar Shipping Co SA به عنوان مالک این کشتی ایمیل زده و اعلام کرده که این کشتی تحریم دریایی [اسرائیل]را نقض کرده است.

 

او به وبگاه المسیره گفت: «پیش از اینکه کشتی TUTOR هدف قرار گیرد، یک کشتی دیگر از شرکت Evalendar Shipping Co SA با نقض تحریم دریایی رژیم اشغالگر به سمت بندر حیفا حرکت کرده بود، بنابراین ایمیلی به شرکت ارسال شد مبنی بر اینکه یکی از کشتی‌هایش به نام SHIMANAMI STAR ممنوعیت را نقض کرده است و به آن اخطار داده شد».

 

انتهای پیام/ع.غ

نظر شما