شناسهٔ خبر: 67282782 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

استاندار بوشهر:

دولت سیزدهم دستاوردهای بزرگی در استان بوشهر داشته است

بوشهر- استاندار بوشهر گفت: دولت سیزدهم دستاوردهای بزرگی در استان بوشهر داشته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی‌زاده ظهر پنجشنبه در بزرگداشت یادواره ۱۶ شهید غریب در اسارت استان بوشهر و بزرگداشت سید آزادگان زنده یاد حجت الاسلام سید علی اکبر ابوترابی فرد اظهار کرد: دولت سیزدهم تلاش گسترده‌ای برای ارائه بهترین خدمات به مردم داشته است.

وی با اشاره به برخی از دستاوردهای شهید رئیسی در استان بوشهر بیان کرد: استان بوشهر تبدیل به یک کارگاه بزرگ عمرانی شده است و شاهد اجرای پروژه‌های متنوعی در نقاط مختلف استان هستیم.

استاندار بوشهر با اشاره به توجه ویژه شهید رئیسی و دولت سیزدهم به بهبود وضعیت آب در استان بوشهر بیان کرد: طرح‌های مهم سدسازی و آب‌شیرین‌کن‌ها در استان بوشهر از اقدامات ماندگار دولت است.

وی تکمیل و توسعه پروژه‌های بزرگراهی در استان بوشهر را از دیگر موضوعات مهم دانست و افزود: طرح بزرگراهی دالکی _ کنارتخته که زمینه اتصال استان‌های بوشهر و فارس را فراهم می‌کند از اقدامات مهم است.

محمدی‌زاده جاده ساحلی بوشهر - دیر را از دیگر پروژه‌های مهم در دولت سیزدهم دانست و ادامه داد: طرح‌های بزرگی در عرصه بهداشت و درمان در استان بوشهر در دست اجرا است.

وی با اشاره به تلاش دشمنان برای کاهش مشارکت مردم در انتخابات تصریح کرد: مردم با حضور گسترده خود در انتخابات پاسخی محکم به به یاوه‌گویی های دشمنان خواهند داد.

استاندار بوشهر با دعوت از آحاد مردم برای حضور در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: حضور پررنگ و حماسی مردم در صحنه انتخابات امهیت بسیار زیادی دارد.

نظر شما