شناسهٔ خبر: 67282553 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

رحماندوست خطاب به نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری:

اجازه ندهید افکار مردم در انتخاب مشوش و سرگردان شود

صاحب‌خبر -
اجازه ندهید افکار مردم در انتخاب مشوش و سرگردان شود
خبرگزاری آریا - نماینده مردم تهران در مجلس خطاب به نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری گفت: اجازه ندهید افکار مردم در انتخاب مشوش و سرگردان شود.

مجتبی رحماندوست با اشاره به رعایت اخلاق توسط نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری گفت: رشد و بلوغ خود را به اثبات برسانید،اجازه ندهید انتخابات 1392 تکرار شود،اجازه ندهید بار دیگر برای فروش نفت از بایدن اجازه بگیریم،اجازه ندهید شیطان طمع کند و ایران را به حوزه کدخدایی خودش بیافزاید،اجازه ندهید بار دیگر عناصری با گشودن درهای کشور بر روی سلطه شیاطین غرب، خیال کنند که آنها سایه جنگ را از سر کشور دور کرده اند.
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: لطفا به حرمت خون حاج قاسم شهید و شهدای خدمت،اجازه ندهید افکار مردم در انتخاب مشوش و سرگردان شود چراکه مومن از یک سوراخ دو بار گزیده نمی شود،بترسید از آه مظلومان! بترسید از شکایت شهدای خدمت در صحرای محشر!و چنانچه ماذون باشم من نیز به درگاه باریتعالی شکایت خواهم برد.
وی افزود: نگذارید عطر خدمت مجاهدانه بار دیگر در فضای متعفن حقارت و غربگدایی گم شود.هرگاه احساس کردید که این کشور فقط با انتخاب شخص شما نجات می یابد، از شر شیطان رانده شده به خدا پناه ببرید./
پایان پیام

نظر شما