شناسهٔ خبر: 67282291 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

گیجس: استعدادهای بسیار بزرگی در تیم ایران حضور دارند

دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال هلند به تمجید از تیم ملی والیبال کشورمان پرداخت و گفت که این تیم از وجود استعدادهای بسیار بزرگی بهره می‌برد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی والیبال ایران امروز (پنجشنبه - 31 خرداد) در دومین دیدارش در هفته سوم مرحله مقدماتی لیگ ملت‌های 2024 در مانیل فیلیپین به مصاف هلند رفت و 3 بر 2 این تیم را شکست داد تا دومین برد خود در ششمین دوره لیگ ملت‌ها را تجربه کند.

 

جورنا گیجس دریافت‌کننده قدرتی تیم ملی والیبال هلند درباره این دیدار اظهار داشت: فکر می‌کنم این یک مبارزه بین دو تیم بود که از نظر سطح به‌هم نزدیک بودند. در آخر ایران کمی بهتر از هلند بازی کرد و به پیروزی رسید.

وی درباره عملکرد تیم ایران تصریح کرد: فکر می‌کنم استعدادهای بسیار بزرگی در این تیم حضور دارند. قطر پاسور و دریافت‌کننده قدرتی، تغییرات کوچکی نسبت به دو سال گذشته داشته‌اند. در دو سال گذشته هلند دو بار ایران را شکست داده بود، اما امسال ایرانی‌ها بهتر بودند. پس کارشان را به خوبی انجام دادند.

مردان والیبال ایران در ادامه رقابت‌های هفته سوم لیگ ملت‌های 2024 از ساعت 6:30 فردا (جمعه - یکم تیر) در مانیل فیلیپین به مصاف فرانسه می‌روند.

انتهای پیام/

نظر شما