شناسهٔ خبر: 67282245 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

پاکپور: انسداد مرزها‌ی جنوب شرق به زودی ‌به پایان می‌رسد‌

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در راستای انسداد مرزهای جنوب شرقی کشور اقدامات خوبی انجام شده و با رویکرد خدمات رسانی به مردم امیدواریم این طرح نیز به زودی و با همت همه دستگاه‌های اجرایی و مدیریت سپاه پاسداران به پایان برسد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد سردار محمدرضا پاکپور امروز در افتتاح فاز اول طرح آبرسانی قرارگاه امام حسن علیه السلام اظهار داشت: یکی از دغدغه‌های جدی دولت سیزدهم رفع مشکل تنش آبی در مناطق محروم و به ویژه نقاط مرزی کشور بود.

وی افزود: با همت سپاه پاسداران و اعتبارات خوبی که دولت در این زمینه تخصیص داد، قرارگاه ثامن الائمه علیه السلام اداره و هدایت موضوع آبرسانی به مجتمع‌های آبرسانی در استان خراسان شمالی را انجام و علی‌رغم سخت بودن کار و سنگلاخ بودن زمین، صدها کیلومتر طرح انتقال آب در این منطقه انجام شد.

فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: در زمینه راه‌های روستایی این منطقه نیز سپاه با همت دولت ورود خواهد داشت و ان‌شاءالله مسائل به زودی حل و فصل می‌شود.

سردار پاکپور ادامه داد: سپاه در مناطق مرزی و به ویژه سیستان و بلوچستان نیز با رویکرد تامین امنیت مردم و ارائه خدمات پایدار وارد عمل شده و همه ایجاد زیرساخت‌ها با این برنامه‌ها پیگیری می‌شود.

وی افزود: در راستای انسداد مرزهای جنوب شرقی کشور اقدامات خوبی انجام شده و با رویکرد خدمات رسانی به مردم امیدواریم این طرح نیز به زودی و با همت همه دستگاه‌های اجرایی و مدیریت سپاه پاسداران به پایان برسد.

انتهای پیام/311

برچسب‌ها:

نظر شما