شناسهٔ خبر: 67282115 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رویدادایران | لینک خبر

زلزله تهران را لرزاند زلزله تهران را لرزاند

به گزارش شبکه شرق، زلزله مرز استان‌های تهران و مرکزی را لرزاند. زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۳ ریشتر، مرز استان‌های تهران و مرکزی، حوالی شهرستان «رباط کریم» را لرزاند. بامداد امروز «پنج‌شنبه، ۳۰ خرداد ۱۴۰۳»، زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۳ ریشتر، ساعت ۲:۰۸ دقیقه، استان‌های تهران و مرکزی، حوالی شهرستان «رباط

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه شرق، زلزله مرز استان‌های تهران و مرکزی را لرزاند.

زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۳ ریشتر، مرز استان‌های تهران و مرکزی، حوالی شهرستان «رباط کریم» را لرزاند.

بامداد امروز «پنج‌شنبه، ۳۰ خرداد ۱۴۰۳»، زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۳ ریشتر، ساعت ۲:۰۸ دقیقه، استان‌های تهران و مرکزی، حوالی شهرستان «رباط کریم» را لرزاند.

بر اساس گزارش‌های رسیده، این زلزله توسط اهالی «رباط کریم» در شهرستان «رباط کریم»، گلستان در شهرستان «بهارستان» و «حسن‌آباد» در شهرستان ری به وضوح حس شده است.

این زمین‌لرزه در عمق ۱۰ کیلومتری زمین بود.

زلزله تهران

زلزله رباط کریم در جنوب غرب تهران را لرزید

بامداد امروز «پنج‌شنبه، ۳۰ خرداد ۱۴۰۳»، زمین‌لرزه‌ای به بزرگی سه ریشتر، «رباط کریم» در جنوب غرب استان «تهران» را لرزاند؛ این زلزله در «گلستان» شهرستان بهارستان و «حسن‌آباد» در شهرستان ری تهران نیز احساس شده است.

این زمین‌لرزه در عمق ۱۰ کیلومتری زمین به وقوع پیوسته است. زلزله «رباط کریم» در شهرستان «رباط کریم»، «گلستان» در شهرستان بهارستان و «حسن‌آباد» در شهرستان ری تهران به وضوح حس شده است.

بزرگی این زلزله، ۳ ریشتر بوده است. این زلزله در ساعت ۰۲:۰۸:۰۱، در عمق ۱۰ کیلومتری زمین به وقوع پیوسته است.

این زمین‌لرزه ساعت «۲:۰۸:۰۱» امروز «پنج‌شنبه، ۳۱ خرداد ۱۴۰۳»، در عمق ۱۰ کیلومتری زمین رخ داده است.

نردیکترین شهرها به مرکز وقوع زلزله، «رباط کریم» با فاصله ۱۸ کیلومتری، «حسن‌آباد» با فاصله ۲۳ کیلومتری و «گلستان» با فاصله ۲۵ کیلومتری بوده است.

بر اساس گزارش‌های رسیده، این زلزله توسط اهالی «رباط کریم» در شهرستان «رباط کریم»، «گلستان» در شهرستان بهارستان و «حسن‌آباد» در شهرستان ری تهران به وضوح حس شده است.

اخبار تکمیلی در خصوص خسارات مالی و جانبی این زلزله اعلام می‌شود.

منبع: sharghdaily-934750

نظر شما