شناسهٔ خبر: 67282082 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: قدسنا | لینک خبر

سرپرست امور خارجه در گفت‌و‌گو با الجزیره:

اسرائیل هرچه بیشتر تهدید کند، بیشتر در باتلاق جنایت‌هایش گرفتار می‌شود

علی باقری: صهیونیست‌ها باید بداند که جنایات‌شان هرگز برای آن‌ها دستاوردی به ارمغان نخواهد آورد بلکه منجر به فعال شدن نیروهای جدیدی علیه‌شان خواهد شد.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا) «علی باقری» سرپرست وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران روز پنجشنبه در گفت و گو با الجزیره گفت: جنایات صهیونیست‌ها دستاوردی برای آن‌ها نخواهد داشت و اگر آمریکا درباره برقراری آتش بس در غزه صادق است، نباید از صهیونیست‌ها حمایت کند.

 

وی تصریح کرد: اینکه رژیم صهیونیستی تهدیدهای خود را افزایش می‌دهد، موجب گرفتاری بیشتر آن در باتلاق جنایاتش خواهد شد.

 

سرپرست وزارت خارجه ایران تاکید کرد: صهیونیست‌ها باید بداند که جنایات‌شان هرگز برای آن‌ها دستاوردی به ارمغان نخواهد آورد بلکه منجر به فعال شدن نیروهای جدیدی علیه‌شان خواهد شد.

 

دیپلمات ارشد ایران همچنین درباره پیشنهاد آمریکا برای آتش‌بس و تبادل اسرا در غزه گفت: اگر واشنگتن درباره برقراری آتش‌بس در غزه صادق است، نباید از طرفی که جنگ را آغاز کرده، حمایت کند.

 

او در ادامه گفت: راه‌حل در غزه، تایید و به رسمیت شناختن واقعیت و حقیقت موجود در نوار غزه است و نه این جنایات و نه رژیم اشغالگر و حملاتش در غزه، فلسطین و منطقه جایی ندارد.

 

باقری در پایان تاکید کرد: این باور که منطقه در کنار تداوم اشغالگری و حملات اسرائیل، از صلح و ثبات برخوردار خواهد شد، تنها یک سراب است.

 

انتهای پیام/ع.غ

نظر شما