شناسهٔ خبر: 67282042 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

رسمی: لسترسیتی جانشین مارسکا را معرفی کرد

استیو کوپر، مربی ولزی، به صورت رسمی به عنوان سرمربی جدید لسترسیتی انتخاب شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، لسترسیتی پس از سقوط از رقابت‌های لیگ برتر و حضور در مسابقات چمپیونشیپ تصمیم گرفت که از انزو مارسکا که پیش از این کمک مربی منچسترسیتی بود برای بازگشت به سطح اول فوتبال انگلیس کمک بگیرد و در انجام این کار هم موفق بود و فصل آینده بار دیگر در لیگ برتر به میدان خواهد رفت.

عملکرد خوب مارسکا روی نیمکت این تیم از چشم باشگاه بزرگ فوتبال انگلیس پنهان نماند و این چلسی بود که توانست با این مربی به توافق برسد و او از فصل آینده روی نیمکت این تیم حضور خواهد داشت، اتفاقی که باورش برای مدیران لستر بسیار دشوار بود و آنها را با مشکلاتی روبرو کرد.

2045712

جستجو برای یافتن جانشین مربی خیلی زود آغاز شد و باشگاه لستر دقایقی قبل به صورت رسمی از همکاری با کوپر خبر داد. این مربی ولزی قرار است هدایت این را در لیگ برتر برعهده داشته باشد و کارش در این باشگاه و برنامه‌ریزی برای فصل آینده را در سریع‌ترین زمان ممکن آغاز خواهد کرد.

کوپر که پیش از این سابقه هدایت ناتینگام فارست را در کارنامه داشته است در گفتگو با سایت رسمی این باشگاه اظهار داشت: «من بسیار هیجان زده و مفتخر هستم که به عنوان سرمربی تیم اول لستر انتخاب شدم. این باشگاهی فوق العاده با تاریخ غنی و هوادارانی مشتاق است. از کار با چنین بازیکنان با استعدادی هیجان زده هستم و بی‌صبرانه منتظرم تا بتونیم به اهداف بلندپروازانه‌ای که در لیگ برتر داریم برسیم.»

نظر شما