شناسهٔ خبر: 67282034 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

رامین و کین به هم انگیزه می‌دهند

باانگیزه‌ترین بازیکن فینال حذفی: حدس نزن!

رامین رضاییان شاید از بیشترین انگیزه برای قهرمانی در جام‌حذفی برخوردار باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان و مس رفسنجان در حالی در ورزشگاه آزادی در چارچوب فینال جام‌حذفی به مصاف هم می‌روند که طبیعتا تک‌تک عناصر درگیر در این مسابقه از انگیزه بسیار بالایی برای کسب عنوان قهرمانی و برپایی جشن برخوردار هستند.

با این همه، شاید داستان رامین رضاییان قدری خاص‌تر باشد؛ ستاره 34ساله‌ای که معمولا در سطح بسیار بالایی کار کرده اما به شکل عجیبی دستش از رسیدن به هر نوع جامی کوتاه مانده است. 

اگر از مواردی مثل جام قهرمانی کافا و یک تورنمنت فرعی در قطر بگذریم، رامین جدی جدی قهرمانی در کارنامه‌اش ندارد و اگرچه فتح لیگ شانزدهم با پرسپولیس در کنار اسم او به چشم می‌خورد، اما همه می‌دانند که رضاییان از میانه‌های فصل با نظر برانکو ایوانکوویچ اخراج شد و حتی اجازه حضور در جشن پایان فصل را هم پیدا نکرد.

2017272

او حالا و در پی یک فصل درخشان با سپاهان که برای او عدد 12 پاس گل را به همراه داشته، فرصت دارد بالاخره این طلسم را بشکند و جام قهرمانی بگیرد. جام مسابقات حذفی اگرچه به مرغوبیت لیگ نیست، اما به هر حال از هیچ بهتر است. 

لابد اگر رضاییان جام بگیرد، باید منتظر قهرمانی هری کین با انگلستان در مسابقات یورو هم باشیم؛ همزاد اروپایی رامین که با وجود کیفیت فنی بسیار بالایش، هنوز هیچ جامی در فوتبال حرفه‌ای‌اش نبرده!

نظر شما