شناسهٔ خبر: 67281936 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

رسانه‌ها شاخص‌های کاندیدای اصلح را بیان کنند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان نقش رسانه‌ها در معرفی و شناسایی انتخاب اصلح را تأثیرگذار دانست و گفت: انتظار می‌رود که شاخص‌های کاندیدای اصلح برای مردم بیان شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، علی اصغر دریایی ظهر امروز در نشست با مدیران مسئول نشریات و رسانه‌های محلی استان با اشاره به نقش رسانه اظهار داشت: رسانه‌های چاپی و مجازی در معرفی و شناسایی انتخاب اصلح در انتخابات رئیس جمهور چهاردهم ایران اسلامی بسیار تأثیرگذار هستند. 

وی افزود: با مشارکت حداکثر مردم در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری ایران اسلامی بدون شک اقتدار ملی تقویت و به دنبال آن امنیت در جامعه نیز ارتقا می‌یابد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان با اشاره به وضعیت کنونی شهرغزه محل تولد امام شافعی(رض) که در آن نسل‌کشی اتفاق افتاده است، گفت: در حال حاضر  منطقه خاورمیانه ایران و کردستان در بهترین شرایط امنیتی قرار دارد و با حضور حداکثری مردم در انتخابات این اقتدار و امنیت موجبات رشد و توسعه اقتصادی را فراهم خواهد کرد.

وی اضافه کرد: در دولت سیزدهم اتفاقات مبارک زیادی در استان افتاد، در طول سه سال این دولت، شهید آیت‌الله رئیسی سه بار به استان سفر و با اقشار مختلف مردم دیدار و نشست برگزار کرد. باید با حضور گسترده در انتخابات و انتخاب اصلح هم قدردان زحمات و هم راهش را ادامه داد. 

دریایی خاطرنشان کرد: در این دوره رئیس‌جمهوری فقید آیت الله رئیسی نهضت پلاتوسازی برپا و اکثر پروژه‌های عمرانی عرصه فرهنگ و هنر کردستان از جمله هنرستان دخترانه هنرهای زیبا و نگارخانه هنر سنندج نوسازی شد، قرار بود در شهریورماه سال جاری تالار مرکزی سنندج با حضور رئیس‌جمهور فقید افتتاح شود. 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان  ضمن قدردانی از همت و تلاش هنرمندان و اصحاب رسانه استان در پوشش اخبار انتخابات مجلس و رویدادهای فرهنگی و هنری استان، اذعان داشت: هنرمندان در انتخابات دوره سیزدهم مجلس شورای اسلامی خیلی خوب وارد عرصه شدند، لازم است در این دوره انتخابات ریاست جمهوری نیز فعالانه تلاش کرده و شاخص‌های کاندیدای اصلح را در کردستان بیان کنند.

دریایی یادآور شد: رسانه‌ها در مقابل سیاه‌نمایی رسانه‌های معاند دشمن، نقش مهمی در حضور حداکثری مردم در انتخابات و انتخاب فرد اصلح در انتخابات هشتم تیرماه دارند.

انتهای پیام/481/

نظر شما