شناسهٔ خبر: 67281427 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: جهان نیوز | لینک خبر

مطالبه مجلس از دولت چهاردهم برای ساخت سالانه ۱.۲ میلیون مسکن

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مسکن معضل مهمی در کشور است، گفت: مجلس باید ساخت سالانه یک میلیون و ۲۰۰ هزار مسکن را از دولت چهاردهم مطالبه کند.

صاحب‌خبر - به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، روح‌الله عباس‌پور نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به موضوعاتی که باید در اولویت اقتصادی مجلس دوازدهم و دولت چهاردهم قرار گیرد، گفت: اولویت مجلس و تمام کشور بر اقتصاد و معیشت مردم تکیه کرده است به ویژه نظارت بر اجرای برنامه هفتم توسعه و رشد ۸ درصدی اقتصاد بسیار مهم است و مجلس باید مطالبه‌گر این مهم از دولت جدید باشد.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ساماندهی انرژی در کشور و کاهش ناترازی نیاز به تصمیم شجاعانه دولت و مجلس دارد، افزود: باید عوامل تورم‌زا مانند عملکرد بانک‌ها مورد بررسی قرار گیرد و با عاملان این مشکل برخورد شود تا جهش تولید طبق خواسته مقام معظم رهبری محقق شود.

وی با بیان اینکه مسکن معضل مهمی در کشور است، ادامه داد: مجلس باید ساخت سالانه یک میلیون و ۲۰۰ هزار مسکن را از دولت آینده مطالبه کند.

عباس‌پور در مصاحبه با خانه ملت با تاکید بر اینکه نباید از مسائل فرهنگی و عدالت اجتماعی نیز غافل شد، عنوان کرد: تعدد قرارداد دستگاه‌ها با کارمندان و کارگران خلاف قانون و عدالت است، بنابراین باید در این حوزه یکپارچه‌سازی کرد تا عدالت برقرار شود.

برچسب‌ها:

نظر شما