شناسهٔ خبر: 67280389 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

مردم نوستالژی دولت اصلاحات را فراموش نمی کنند

محمود صادقی گفت: نوستالژی دولت اصلاحات را مردم نمی‌توانند از خاطرشان حذف کنند. نوستالژی دولت آقای خاتمی را که بیشترین رشد را ما داشتیم از ترکیه و عربستان هم جلو زدیم در همان هشت سال و کمترین فساد را در آن دولت داشتیم.

صاحب‌خبر -
مردم نوستالژی دولت اصلاحات را فراموش نمی کنند
کد خبر: 664112
|
۱۴۰۳/۰۳/۳۱ ۱۲:۰۰:۵۴

محمود صادقی در مناظره انتخاباتی با موسی غضنفرآبادی شرکت کرد.

به گزارش خبرآنلاین، بخش های مهم اظهارات او را در ادامه می خوانید: 

 

  • من متعجبم که مثلاً به فرض چرا آقای زاکانی تایید می‌شود ولی آقای نیکزاد تایید نمی‌شود. اینها چیست؟ چه معادله‌هایی اینجا وجود دارد که آقای پورمحمدی علی‌رغم همه احترام‌هایی وجود دارد بعد خیلی از رده‌های بالاتر از پورمحمدی داشتند تایید نمی‌شوند. بر چه اساسی است؟ حس مردم این است که یک سناریو و یک مهندسی است که می‌خواهد از داخلش یک خروجی به دست بیاید. این را ما باید حل کنیم تا اعتماد مردم برگردد.
  •  من می‌گویم حتی خوب بود آقای احمدی‌نژاد هم در این انتخابات باشد. بالاخره یک ظرفیتی دارد، رئیس جمهور بوده، خواهان دارد، چرا حذف شود؟ این رویکرد حذفی به ضرر نظام سیاسی است. ما بیشتر یک رویکرد جمع‌گرایانه داریم ولی طیف اصولگرا رویکرد حذف‌گرا و ستیزه‌جویانه دارد. به هر حال حذف و ستیز دو راهبردی است که متاسفانه دوستان دارند. اما برای اینکه سرمایه اجتماعی جامعه و نظام افزایش پیدا کند باید حق مشارکت در سرنوشت را برای همه به رسمیت بشناسیم.
  • در مورد بحث برجام که الان شما زیر تابوت مرده برجام راه می‌روید. اگر این طور است دفن‌اش کنید، چرا دفن نمی‌کنید؟! چون همان برجام شش قطعنامه فصل هفتمی را ملغی کرد و هنوز هم ملغی است. به خاطر همین شما دنبالش هستید. اسمش را چیز دیگری می‌گذارید. با تغییر اسم که مشکل حل نمی‌شود. اتفاقاً شما از کدخدا بیشتر می‌ترسید. یعنی شما آن را فعال مایشاء می‌دانید. ما می‌گوییم فعال مایشاء نیست. چرا ما درها را ببندیم؟ ما می‌گوییم تعامل فعال با اولویت تقویت بنیه تولید ملی.
  • نوستالژی دولت اصلاحات را مردم نمی‌توانند از خاطرشان حذف کنند. نوستالژی دولت آقای خاتمی را که بیشترین رشد را ما داشتیم از ترکیه و عربستان هم جلو زدیم در همان هشت سال و کمترین فساد را در آن دولت داشتیم. اولین وزیر کشاورزی که در یک دولت به فساد چند میلیارد دلاری محکوم شده، وزیر دولت سیزدهم است. وقتی می‌خواست این فرد به عنوان وزیر معرفی شود من خودم اسنادش را به شماها دادم، هیچ‌کدام‌تان توجه نکردید. از رسوایی این وزیر خجالت نمی‌کشید شما باز شعار عدالت را می‌دهید؟
  •  یادتان است صدا و سیما از دفتر آقای پزشکیان گزارش تهیه کرده بود. دفترش باز بود، مردم می‌آمدند، بعد صدا و سیما آنجا که دولت اصلاحات بود، می‌گفت این وزیر به جای این کارهای پوپولیستی باید سر کارش باشد، آنجا اینجوری بودند اینجا اینجوری هستند.

برچسب‌ها:

نظر شما