شناسهٔ خبر: 67280363 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

راتکلیف راز ماندن تن‌هاخ در یونایتد را فاش کرد

سر جیم راتکلیف مدعی شد که اریک تن‌هاخ در این تیم ماند چون مشکل اصلی نبود.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد ضعیف منچستریونایتد در فصلی که گذشت و کسب رتبه هشتم در جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر انگلیس باعث شد که شایعات بسیاری درباره احتمال برکناری این مربی از سمتش در اولدترافورد به گوش برسد و همه منتظر شنیدن چنین خبری از سوی این باشگاه بودند.

بسیاری از رسانه‌های انگلیسی حتی مدعی شده بودند که مذاکراتی با چندین مربی از جمله توماس توخل انجام شده، اما در نهایت مدیران این باشگاه اعلام کردند که قصد دارند در فصل آینده هم به همکاری با این مربی هلندی ادامه دهند و او به حضورش روی نیمکت این تیم ادامه خواهد داد.

2042893

راتکلیف در گفتگو با بلومبرگ درباره دلیل این تصمیم اظهار داشت: «این مربی مشکل اصلی یونایتد نبود. اینجا باشگاهی ورزشی است و ما باید اهل رقابت باشیم. نیاز به فشار داریم اما در عین حال باید روحیه حمایتی هم داشته باشیم چون با بازیکنان جوان سروکار داریم.»

او درباره به خدمت گرفتن بازیکنان و تغییر شرایط تیم گفت: «دو یا سه پنجره نقل و انتقالات تابستانی زمان نیاز است تا بتوانیم به جایگاه بهتری برسیم. من مطمئن نیستم که بتوانیم همه مشکلات را تنها در یک پنجره حل کنیم. یونایتد بازیکنی ندارد که ۱۰۰ میلیون یورو یا بیشتر ارزش داشته باشد.»

نظر شما