شناسهٔ خبر: 67280271 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

بازرس کل لرستان:

بازرسی با فساد و مفسد در لرستان بدون اغماض برخورد می‌کند

خرم‌آباد - بازرس کل لرستان تأکید کرد: بازرسی استان در برخورد با فساد و مفسد بدون اغماض و به طور قاطع برخورد کرده و در این راستا با کسی تعارف ندارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید رازانی در میز خدمت به مناسبت هفته قوه قضائیه در مسجد امام هادی (ع) خرم‌آباد برگزار شد، اظهار داشت: بازرسی یکی از سازمان‌های تابعه دستگاه قضائی بوده و جزو سازمان‌هایی است که یک اصل از قانون اساسی را به خود اختصاص داده است.

وی هدف مهم بازرسی را اجرای درست قوانین در دستگاه‌های اجرایی دانست و گفت: باتوجه‌به گستردگی وظایف بازرسی نمی‌توانیم تمام سازمان‌ها و دستگاه‌ها را بازرسی کنیم و بازرسی‌ها طبق طرح و برنامه‌ریزی و حسب مورد است که طی آن بازرس طبق برنامه وارد دستگاه‌ها و ارگان‌ها می‌شود.

بازرس کل لرستان با تأکید بر اینکه اگر در بازرسی اشکالاتی ببینیم برای مدیر دستگاه ارسال می‌شود و در پایان هم گزارش و پیشنهاداتی ارائه می‌شود، افزود: اجرای پیشنهادها بازرسی به دستگاه‌ها الزامی است.

رازانی، یادآور شد: اگر بازرسان سازمان بازرسی در جریان بازرسی یک محل تخلفی ببینند حسب مورد با رئیس یا کارمند برخورد می‌کنند.

وی برخورد با فساد را اولویت نخست بازرسی لرستان دانست و گفت: بازرسی استان در برخورد با فساد و مفسد بدون اغماض و به طور قاطع برخورد کرده و در این راستا با کسی تعارف ندارد.

بازرس کل لرستان ضمن اعلام آدرس اینترنتی سامانه شکایات http://136.ir بیان کرد: همه همشهریان به‌منظور ثبت شکایات یا گزارش فساد می‌توانند در تمامی ساعات شبانه‌روز به این سامانه مراجعه و با تلفن گویای ۱۳۶ تماس بگیرند.

در این میز خدمت رئیس رسیدگی به شکایات، معاون نظارت و بازرسی، رئیس حفاظت‌واطلاعات و سربازرسان این بازرسی کل به‌منظور تقویت ارتباط مستقیم با شهروندان و تسریع در روند رفع مشکلات آنها در این مسجد حضور یافته و با ملاقات چهره‌به‌چهره با شهروندان و ارائه رهنمودهای لازم به سوالات نمازگزاران پاسخ دادند و دستورات مقتضی را در چارچوب قوانین، صادر کردند.

نظر شما