شناسهٔ خبر: 67280192 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

حسنعلی اخلاقی امیری نماینده مردم مشهد در مجلس شورای در گفتگو با افکارنیوز:

حضور پای صندوق‌های رای تداوم و تکمیل حضور حماسی مردم در تشییع شهدای خدمت است

نماینده مردم در مجلس دوازدهم پیرامون اهمیت مشارکت مردم در پای صندوق‌های رای گفت: حضور پای صندوق‌های رای در این دوره تداوم و تکمیل حضور حماسی مردم در تشییع شهدای خدمت است.

صاحب‌خبر -

حسنعلی اخلاقی امیری نماینده مجلس شورای اسلامی در گفتگو با افکارنیوز با بیان اینکه انتخابات در نظام جمهوری اسلامی سرنوشت چهار ساله مردم کشور را تعیین می‌کند، گفت: در واقع انتخابات لیله القدر انقلاب اسلامی است چرا که سرنوشت مردم طی چهار سال با انتخابات ریاست جمهوری رقم می‌خورد.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس دوازدهم ضمن اشاره به اهمیت انتخابات و موقعیت ویژه ایران در منطقه،تاکید کرد: بدیهی است با شرایط ویژه‌ ای که کشور ما در منطقه دارد،مردم متعهد و زمان شناس در این انتخابات حضور پرشوری پای صندوق‌های رای خواهند داشت و به کاندیدای موردنظر خود رای می دهند.

وی با تاکید بر اینکه رئیس جمهور آینده باید ویژگی های شهید رئیسی را داشته باشد،یادآور شد: قطعاً رئیس جمهور آینده باید ویژگی‌های آیت الله رئیسی از جمله مردمی بودن، جهادی کار کردن بی منت، تلاش و فعالیت شبانه روزی را داشته باشد، علاوه بر تمام این خصوصیات ادامه دهنده راه دولت آقای رئیسی باشد تا مردم بتوانند ثمرات و بهره آن را ببرند.

نماینده مردم در مجلس دوازدهم در ادامه اظهار داشت: بنده قائل به این مسئله هستم که رئیس جمهور آینده باید یک گام جلوتر از هیئت دولت آیت الله رئیسی باشد چرا که ایشان ریاست جمهوری را به گونه‌ای برای مردم تعریف کردند که انتظارات مردم بیشتر شده و لذا باید تلاش و هماهنگی بیشتری میان همکاران رئیس جمهوری آینده وجود داشته باشد تا بر مشکلات فائق بیایند .

حسنعلی اخلاقی امیری

این نماینده مجلس ضمن تاکید بر اینکه شهادت آیت الله رئیسی شرایط ویژه‌ای را برای کشور رقم زد گفت: متاسفانه با شهادت شهید جمهور کشور ما در شرایط خاصی قرار گرفت اما خوشبختانه در قانون اساسی تمام این شرایط دیده شده است.

وی پیرامون اهمیت مشارکت مردم در پای صندوق‌های رای ادامه داد: در واقع حضور مردم در تشییع پیکر آیت الله رئیسی و همراهان ایشان نمایانگر قدردانی ملت ایران از شهید خدمت بود چرا که مردم ما حافظه تاریخی بسیار خوبی دارند و اگر مسئولین به آنان خدمتی انجام دهند قدردان آنان هستند، بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری؛ حضور پای صندوق‌های رای در این دوره تداوم و تکمیل حضور حماسی مردم در تشییع شهدای خدمت است.

اخلاقی امیری در پایان خاطرنشان کرد: اگرچه زمان محدودی برای فرایند انتخابات با توجه به حادثه شهادت آیت الله رئیسی به وجود آمد و کشور آمادگی لازم را برای برگزاری انتخابات نداشت اما با تلاش مسئولان و متولیان امر زمینه برگزاری انتخابات مهیا شده است و از همه جناح‌های سیاسی نماینده‌ای در میان کاندیداها وجود دارد، لذا امیدواریم این انتخابات پرشور در تاریخ مقرر برگزار شود و برآیند آن به نفع شرایط خاص روز کشورمان باشد.

 

نظر شما