شناسهٔ خبر: 67280019 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

پایان جنگ چلسی و یونایتد: ستاره فرانسوی در لندن

به نظر می‌رسد که چلسی توانسته است منچستریونایتد را در رقابت برای به خدمت گرفتن میکل اولیسه شکست دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، درخشش اولیسه در ترکیب کریستال پالاس در رقابت‌های فصل گذشته لیگ برتر باعث شد که بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی به صورت جدی به فکر جذب این بازیکن باشند و نام چند باشگاه از جمله منچستریونایتد، چلسی، بایرن مونیخ و نیوکسل به عنوان مدعیان اصلی به خدمت گرفتن این بازیکن مطرح شده بود.

این در حالی بود که رسانه‌های انگلیسی خبر داده بودند که رقابت اصلی بین منچستریونایتد و چلسی است و مدیران این دو باشگاه به صورت جدی در تلاش هستند تا بتوانند با پالاس برای انتقال این بازیکن به توافق برسند و او را هم برای حضور در تیم‌شان متقاعد کنند.

2019108

حالا فوت مرکاتو خبر داده است که چلسی در آستانه امضای قراردادی با این ستاره فرانسوی است. مدیران این باشگاه قصد دارند بند فسخ ۷۰ میلیون یورویی که در قرارداد او با پالاس گنجانده شده است را پرداخت کنند و به این ترتیب او را به فهرست بازیکنانی که انزو مارسکا در اختیار خواهد داشت اضافه کنند.

شیاطین سرخ با وجود تمام علاقه‌ای که به این بازیکن داشتند، اما بر این باور هستند که پرداخت ۷۰ میلیون یورو برای بند فسخ اولیسه بیش از حد زیاد است و به همین دلیل ترجیح دادند که در این رقابت سنگین با چلسی شکست بخورند.

نظر شما