شناسهٔ خبر: 67280006 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز | لینک خبر

لحظه به لحظه با یورو: اسپانیا با دو فِراری برابر ایتالیا

جذاب‌ترین رقابت دور دوم مرحله گروهی یورو ۲۰۲۴ شاید دیدار امشب اسپانیا برابر ایتالیا باشد.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، دور دوم دیدارهای مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های اروپا از روز گذشته آغاز شد و امشب قرار است تیم ملی اسپانیا در یک بازی حساس و تماشایی روبروی تیم ملی ایتالیا قرار بگیرد تا شاهد رویارویی ستاره‌های این دو تیم در گروه B باشیم. 

دیگر دیدار مهم امروز هم تقابل تیم ملی انگلیس و تیم ملی دانمارک است و اسلوونی هم برابر صربستان به میدان خواهد رفت تا پرونده دور دوم برای دو گروه دیگر هم امروز بسته شود و شاید تا حدی تکلیف تیم‌های اول صعود کرده به مرحله بعدی مشخص شود.

 پوشش زنده خبری

31 خرداد 1403 ساعت 11:06

سرجیو کونسیسائو برای تماشای بازی تیم ملی پرتغال و البته عملکرد پسرش در ترکیب این تیم در ورزشگاه لایپزیش حضور داشت و پس از گل دیرهنگام او که سه امتیاز مهم را برابر جمهوری چک برای پرتغال به ارمغان آورد بسیار احساساتی شد.

31 خرداد 1403 ساعت 10:48

نشریه پرتغالی او ژوگو امروز عکسی از لحظه گلزنی فرانسیسکو کونسیسائو در دیدار مقابل چک را روی جلد برده و تیتر زده: "اروپا زیر پاهایش"!

31 خرداد 1403 ساعت 10:08

رسانه‌های انگلیسی مدعی شده‌اند که این تیم قرار است با ترکیب پیکفورد، تریپیه، گوئهی، استونز، واکر، رایس، ترنت الکساندر آرنولد، فودن، بلینگام، ساکا و کین روبروی تیم ملی دانمارک به میدان برود که نشان می‎‌دهد گرت ساوت‎‌گیت با وجود تمامی انتقادها همچنان به استفاده از سبک خاص خودش اصرار دارد.

31 خرداد 1403 ساعت 09:32

مقامات برگزاری رقابت‌های جام ملت‌های اروپا به تمامی مردم حاضر در آلمان و خصوصا شهر لایپزیش هشدار دادند که روز جمعه با طوفانی شدید روبرو خواهند بود که احتمال دارد مشکلات جدی در جریان برگزاری این مسابقات و به طور خاص در قسمت‌های ویژه بیرون ورزشگاه که برای تجمع تماشاگران در نظر گرفته شده است ایجاد کند.

31 خرداد 1403 ساعت 09:25

ویلی اوربان، مدافع تیم ملی مجارستان که در لایپزیش توپ می‌زند، معتقد است که تیم ملی آلمان می‌تواند تا دیدار فینال رقابت‌های جام ملت‎‌های اروپا صعود کند و یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در یورو ۲۰۲۴ به حساب می‌آید.

31 خرداد 1403 ساعت 09:15

روزنامه مارکا با عکس نیکو ویلیامز و لامین یامال با تیتری جالب به مصاف این بازی حساس رفته است: «اسپانیا با دو فِراری‌ برابر ایتالیا» و به این شکل به قدرت و درخشش این دو بازیکن در ترکیب تیم ملی اسپانیا اشاره کرده است.

 

نظر شما