شناسهٔ خبر: 67279293 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

وحیدی: برخی ‌حل تمام مسائل کشور را در آمریکا می‌دانستند

وزیر کشور گفت: برخی از افراد حل تمام مسائل کشور را در آمریکا می‌دانستند که این باور ۱۰۰ درصد غلط و شرک‌آلود بود. ‌

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، احمد وحیدی صبح امروز در آیین اهدای زمین‌ به خانواده‌های خوش جمعیت استان مرکزی در شهر جدید امیرکبیر اراک اظهار داشت: جوانی جمعیت یکی از مسائل مهم و فوری و دغدغه‌های هر فرد علاقه‌مند به کشور است و این در دستور کار شهید جمهور قرار گرفت. امروز یکی‌از وعده‌های رئیس جمهور شهید در حوزه مسکن و‌ جوانی جمعیت دنبال می‌شود.

وی‌ افزود: یکی از خصوصیات شهید جمهور این بود که به هیچ کاری نمی‌گفتند نمی‌توانیم یا نمی‌شود بلکه تمام تلاش خود را برای تحقق اهداف به کار می‌گرفت. در هشت سال ماقبل کشور دچار رکود شدید در حوزه مسکن بود و باید آنچه از قبل باقی مانده بود به اتمام می‌رسد و همچنین کارهای دردست اقدام باید شروع می‌شد، شهید جمهور کشور را با رکود شدید اقتصادی، رشد منفی، تورم نزدیک به 60درصد تحویل گرفت.

وزیر کشور تصریح کرد: برخی از افراد حل تمام مسائل کشور را در آمریکا می‌دانستند که این باور 100 درصد غلط و شرک آلود بود. این باور غلط را کسانی ایجاد کردند که ایجاد رضایت را جز از نیروی استکبار نمی‌دا‌نستند‌ و حتی برای این موضوع ‌تبلیغ می‌کردند‌ و شهید رئیسی در این شرایط کشور را تحویل گرفتند. در این شرایط شهید پروژه‌‌های مسکن را شروع کردند و روزنامه‌های معارض که دوست نداشتند اتفاقات خوب برای کشور رقم بخورد منفی‌خوانی می‌کردند، این در حالیست که امروز بیش از دو میلیون و 600 هزار مسکن برای مردم در حال ساخت است.

‌وی‌ادامه داد: مسکن یکی‌از نیازهای ضروری مردم است و تامین مسکن برای افراد نیازمند سبب کاهش بار دولت می‌شود، امروز خوشبختانه تحویل زمین ‌و مسکن در تمام کشور وجود دارد. رئیس جمهور شهید وفای به عهد داشت و ماهی یکبار جلسه شورای عالی مسکن را تشکیل می‌دادند که در طول دوران گذشته سابقه نداشته و همه اینها یادگار ایشان است.

وزیر کشور با اشاره به انتخابات پیشرو خاطرنشان کرد: امیدواریم در آستانه انتخابات جدید رییس جمهوری نصیب کشور شود که با شدت راه شهید جمهور را ادامه دهد تا بحث نیاز مسکن مردم‌ و جوانی جمعیت به عنوان دو عنصر مهم قدرت محقق شود.

انتهای پیام/711/.

نظر شما