شناسهٔ خبر: 67279274 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

۵۰ معتاد متجاهر فلاورجان به مراکز ترک اعتیاد معرفی شدند

اصفهان_فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان از جمع آوری ۵۰ نفر از معتادان متجاهر و معرفی آنها به مراکز ترک اعتیاد در این شهرستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

سرهنگ مرتضی هادیان در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای مطالبات عمومی و ارتقا احساس امنیت در بین شهروندان و به منظور پیشگیری از وقوع جرایم و همچنین ایجاد محیطی امن و آرام برای شهروندان، طرح جمع آوری معتادان متجاهر و کارتن خواب به مدت ۲۴ ساعت در شهرستان فلاورجان به اجرا در آمد.

وی افزود: در این طرح مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان با همکاری یگان‌های انتظامی تابعه و با انجام یک سری اقدامات میدانی در چندین نقطه از محلات مختلف شهرستان موفق شدند ۵۰ نفر از معتادان متجاهر را شناسایی و جمع آوری کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان با اشاره معرفی معتادان به مراکز درمان اعتیاد خاطر نشان کرد: اجرای این گونه طرح‌ها با هدف کمک به بهبود و درمان معتادان و همچنین افزایش احساس رضایتمندی و امنیت در بین شهروندان همواره با جدیت از سوی پلیس دنبال خواهد شد و از مردم نیز می‌خواهیم با ارائه اخبار و اطلاعات خود در این زمینه از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، ما را در این خصوص یاری دهند.

نظر شما