شناسهٔ خبر: 67279178 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

مقصد جدید ستاره پرسپولیس؛ بمب نقل و انتقالات در اصفهان منفجر می‌شود؟

از اصفهان خبر می‌رسد که باشگاه سپاهان به دنبال مذاکره با مدیربرنامه های مهدی ترابی ستاره شماره ۹ پرسپولیس است.

صاحب‌خبر -

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که قصد داشت بلافاصله پس از پایان فصل، با بازیکنان کلیدی تیمش تمدید کند حالا باید با بودجه محدود دنبال جانشین خارجی اوسمار ویرا باشد! درویش علاوه بر جدایی سرمربی قهرمانش، با چالش تکراری فعال شدن آپشن‌ها نیز مواجه شد تا خزانه خالی‌اش او را با دردسر بزرگی همراه کند. سقف بودجه نیز دیگر چالشی بود که و تیمش با آن مواجه بودند تا برای راضی کردن ستاره‌های تیمش برای نشستن پای میز مذاکره برای تمدید قرارداد به دردسر بیفتد.

نفرات مدنظر برای تمدید قرارداد با پیغام برای نشستن پای میز مذاکره مواجه شدند و همگی نیز بعد از اطلاع از وضعیت مالی و پیشنهادی باشگاه، پیغام مخالفت و عدم رضایت خود را یکی پس از دیگری اعلام کردند. شنیدیم یکی از این بازیکنان مهدی ترابی است که ظاهرا زیر بار سقف قرارداد ۲۰ میلیارد تومانی نرفته است.

شماره ۹ پرسپولیس خواستار آپشن قرارداد لیگ بیست و دوم و تسویه حساب مطالبات فصل گذشته شده است. این درحالی است که خزانه باشگاه پرسپولیس خالی است و رضا درویش این دو خواسته مهدی ترابی را نمی‌تواند برآورده کند! درچنین شرایطی شنیدیم باشگاه سپاهان پیشنهاد خوبی به مهدی ترابی ارائه کرده که برای فصل آینده او را استخدام کند. مهدی ترابی چندی پیش پیشنهاد بسیار سنگین و وسوسه انگیزی هم از تراکتور تبریز داشت اما حالا با دلسردی مالک تراکتور و عدم تیمداری محمدرضا زنوزی، این پیشنهاد روی هوا رفته است.

بیشتر بخوانید: بازیکن مورد علاقه مدیرعامل سپاهان: ستاره پرسپولیس!

نظر شما