شناسهٔ خبر: 67278991 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

جنون بارسا: این ستاره را با هر قیمتی می‌خریم!

مدیران بارسلونا آماده هستند تا برای به خدمت گرفتن دنی اولمو از لایپزیش هزینه بالایی را پرداخت کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، خوان لاپورتا و دکو در تلاش هستند تا بتوانند شرایط خوبی را برای بارسلونا در پنجره نقل و انتقالات تابستانی فراهم کنند و بازیکنان درخشانی را با وجود مشکلات مالی زیادی که دارند به خدمت بگیرند تا این تیم برای فصل آینده تقویت شود و توانایی رقابت را داشته باشد.

نام اولمو از مدت‌ها قبل به عنوان یکی از ستاره‌های مدنظر بارسلونا مطرح شده بود. این در حالی است که عملکرد خوب او باعث شده است که بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی علاقه زیادی به جذب او داشته باشند، اما شاید جدی‌ترین گزینه برای او هم بارسلونا به حساب بیاید.

2042970

با این حال شرایط مالی نه چندان خوب و قوانین فرپلی مالی دست این باشگاه را بسته اما حالا روزنامه موندو دپورتیوو خبر داده است که باشگاه بارسا آماده است تا هر مبلغی را برای به خدمت گرفتن این مهاجم اسپانیایی پرداخت کند، اما این کار را به صورت قسطی انجام خواهد داد تا تحت فشار قرار نگیرد.

این بحث در حالی مطرح شده است که آنها چند رقیب جدی برای به خدمت گرفتن اولمو دارند که از باشگاه‌های لیگ برتری هستند و بایرن مونیخ هم یک گزینه جدی است و ممکن است رقابت با آنها مشکلاتی را برای بارسا ایجاد کند.

نظر شما