شناسهٔ خبر: 67278940 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا | لینک خبر

سیدحسن خمینی: اهمیت مشارکت در انتخابات از انتخاب رئیس‌جمهور بسیار بیشتر است

تولیت حرم مطهر امام خمینی(ره) گفت: اهمیت مشارکت گسترده و فراگیر مردم در انتخابات بسیار بیشتر از آن است که در نهایت چه فردی به عنوان رئیس‌جمهور انتخاب شود.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام سیدحسن خمینی، تولیت حرم مطهر امام راحل(ره) در مراسم تجدید میثاق رئیس دستگاه قضا و مسئولان عالی قضایی با آرمان‌های امام خمینی(ره) با بیان اینکه در حوزه قضاوت، توجه به ظواهر افراد حائز اهمیت بسیار زیاد است، اظهار کرد: در نظام قضایی، تمسک و توجه به ظواهر افراد بدون در نظر گرفتن سِبقه، گذشته و نیات آنها، عدالت را در چشم و ضمیر جامعه، شیرین و پیشبینی‌پذیر می‌کند.

وی در ادامه، حضور قاطبه مردم در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری را بسیار مهم عنوان کرد و با اشاره به مشکلات اقتصادی و برخی گسل‌ها و شکافت‌های فرهنگی در کشور گفت: آنچه راهگشای مسائل حوزه اقتصاد و سایر مشکلات کشور است، قدرت ملی و حضور فراگیر مردم در انتخابات است.

تولیت حرم مطهر امام راحل(ره) ادامه داد: طبیعتاً دولت برآمده از یک پشتوانه رای ضعیف، یا توان حل مشکلات را نخواهد داشت و یا بسیار پرهزینه‌تر مسیر خود را طی خواهد کرد.

سیدحسن خمینی افزود: اهمیت مشارکت گسترده و فراگیر مردم در انتخابات بسیار بیشتر از آن است که در نهایت چه فردی به عنوان رئیس‌جمهور انتخاب شود.

وی خاطرنشان کرد: طی بیش از چهار دهه گذشته، در هر مقطعی که مردم با قدرت در صحنه حاضر بودند، توانسته‌ایم از مشکلات عبور کنیم.

فارس

نظر شما