شناسهٔ خبر: 67278831 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

ویترین روزنامه ها/ بررسی «شرق» درباره پیامد مزاحمت های تلفنی برای اورژانس/ روایت «خراسان» از هفتادوششمین سالگرد تاسیس روزنامه

صاحب‌خبر -

شفقنارسانه_ صفحه یک روزنامه‌ها به عنوان ویترین در مقابل چشم خواننده است به همین جهت انتخاب تیتر، عکس و مطالب فرعی در این صفحه اهمیت زیادی دارد تا خواننده را به داخل متن بکشاند و همراه خود کند. در این گزارش سعی کردیم با نگاهی به روزنامه‌های امروز، آن‌هایی که دارای مطالب خوب و مخاطب محور و یا محل نقد و بحث هستند، مورد بررسی قرار دهد.

به گزارش شفقنارسانه، «به خاطر یک شوخی نابجا…» تیتر روزنامه شرق است که در گزارشی به مسئله مزاحمت های تلفنی برای اورژانس پرداخت و توضیح داد: «مزاحمت‌های تلفنی اسمش شوخی است، اما رسمش نه. خیلی وقت‌ها می‌تواند به قیمت جان یک انسان تمام شود. مشغول‌کردن خط نهادهای امدادی مثل آتش‌نشانی و اورژانس، برای عده‌ای بازی بی‌مزه‌ای است و برای عده‌ای دیگر می‌تواند به قیمت از‌دست‌رفتن جانشان تمام شود.»

«راز مانایی» تیتر روزنامه خراسان است که به مناسبت هفتادوششمین سالگرد تاسیس خراسان نوشت: « هفتادوششمین سالگرد تاسیس خراسان یک پیام مهم دارد. آن هم راز مانایی یک نشان است. نشانی که تجاری نیست اما سال ها با جلب اعتماد مخاطب و اتکا به درآمد آگهی های مخاطب و فروش روزنامه توانسته در قالب یک برند تجاری موفق هم ظاهر شود. مجموعه ای که با ورود به صنعت چاپ توانسته است فراتر از انتشار روزنامه، با به‎روزرسانی دستگاه های چاپ کتاب و سایر اقلام، نقش ویژه ای برای خود در حوزه صنعت نیز تعریف کند. جایی که با گسترش فضای مجازی از اوایل دهه 90، شاهد اقبال روزافزون مخاطب به کسب خبر از مسیر گوشی های همراه هوشمند بودیم، خراسان قدیمی فکری نو اندیشید و وارد عرصه جوانانه فضای مجازی شد و مجموعه آخرین خبر را به عنوان بزرگ‎ترین مجموعه رسانه ای فضای مجازی کشور راه اندازی کرد.»

در ادامه صفحه یک سایر روزنامه ها را ببینید….

نظر شما