شناسهٔ خبر: 67278697 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

درخواست ظریف از مردم: اجازه ندهید اقلیت بر اکثریت حکومت کنند؛ شنبه از رییس جمهور پزشکیان استقبال خواهیم کرد

محمدجواد ظریف گفت: اجازه ندهید اقلیت بر اکثریت حکومت کنند. ما شنبه ۹ تیرماه از رییس جمهور پزشکیان استقبال خواهیم کرد. ما فقط یک ایران داریم و با هم ایرانمان را می‌سازیم.

صاحب‌خبر -
درخواست ظریف از مردم: اجازه ندهید اقلیت بر اکثریت حکومت کنند؛ شنبه از رییس جمهور پزشکیان استقبال خواهیم کرد
کد خبر: 664098
|
۱۴۰۳/۰۳/۳۱ ۱۰:۱۰:۳۱

محمدجواد ظریف از مشاوران مسعود پزشکیان در گردهمایی هواداران پزشکیان گفت: ما در جهانی هستیم که قدرت‌ها ناگزیر از پذیرش نقش انسان‌ها شدند در جهانی که هژمونی جایی ندارد چون در برابر انسان جایگاه ندارد در جهانی که سلاح‌ها بر مردم حکومت نمی‌کنند در جهانی مردم مظلوم در برابر بزرگترین سلاح جهان ایستادگی می‌کنند باید قدرت مردم را فریاد بزنیم.

به گزارش ایلنا، وی افزود: مردم همه چیز ما هستند ما به جز مردم هیچ نداریم این مردمند که کشور ما را نگه داشتند این مردم هستند که در برابر هجوم و هجمه‌ها ایستاده‌اند هرکسی آمده شکل شما را گرفته است این مردم هستند که سرمایه هستند همه سرمایه‌ها مهم است مهمترین سرمایه ایران مردم ایران هستند دوستان من در دنیا سرمایه را محفوظ نمی‌کنند سرمایه را آزاد می‌گذارند سرمایه ما مردمی هستند که تاریخ کشور را حفظ کردند و قدر آنها را می‌دانیم و ما برای انتخابات می‌رویم برای خودمان تعیین سرنوشت می‌کنیم همه تندروها را نابود می‌کنیم ایرانی مسلمان با تندروی راهی ندارد.

وزیر خارجه پیشین کشورمان افزود: ایرانی میانه رو است میانه روی نشان عقل است تندروی نشانه ضعف است قدرت در میانه روی است قدرت در شناسایی فرصت‌ها استُ بازی بر اساس تهدید منجر به شکست است. این ملت دلاور است دلواپس نیست اجازه ندهیم دلواپسان ما را گرفتار کنند گرفتار محیط بدون ارتباط دنیا که فقط کاسبان تحریم استفاده می‌کنند این تصمیم را شما خواهید گرفت با حضور و مشارکت تعیین سرنوشت خود به دنیا نشان خواهید داد که ایرانی را هیچ وقت نباید تهدید کرد به کسانی که امیدوارند که شما ناامیدی باشید. ما امیدمان را به ایران و فرزند خوب ایران پزشکیان از دست نخواهیم داد.

وی تصریح کرد: هر ایرانی در هر کجای ایران دلش برای سرزمین می‌تپد. اجازه دهیم شرایطی فراهم شود که ایرانیان به ایران برگردند موج مهاجرت متوقف شود تا مادران و پدران از داغ دوری فرزندان داغ نبینند اجازه ندهیم که بزرگان آرزوی دیدن ما را نبینند اجازه دهیم مردم تصمیم بگیرند خیلی‌ها دوست دارند پای صندوق نروید پای صندوق نرفتن انتخاب است آنانی که بر این عقیده هستند به این نکته فکر کنند رای ندادن یعنی رای دادن به اقلیت پرمدعا و زورگو. اجازه ندهید اقلیت بر اکثریت حکومت کنند. ما شنبه ۹ تیرماه از رییس جمهور پزشکیان استقبال خواهیم کرد. ما فقط یک ایران داریم و با هم ایرانمان را می‌سازیم.

 

برچسب‌ها:

نظر شما