شناسهٔ خبر: 67278676 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

نماینده مردم اهواز در مجلس:

تخریب کاندیداهای ریاست جمهوری اقدامی ناروا است

اهواز - نماینده مردم اهواز ، کارون، باوی و حمیدیه مجلس گفت: فضای انتخابات نباید به سمتی برود که کاندیداها و هواداران آنها به تخریب یکدیگر بپردازند، این کار اقدامی ناروا است.

صاحب‌خبر -

سید محسن موسوی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به شکل گیری فضای شور انتخاباتی در کشور اظهار کرد: امیدوارم فضای سالم انتخاباتی در راستای انتخاب صحیح و اصلح شکل گیرد و همه وظیفه دارند در راستای افزایش مشارکت آگاهانه مردم تلاش کنند.

وی با عنوان اینکه مناظره‌های انتخاباتی باید در فضایی استدلالی و علمی برگزار شود، افزود: بهترین تبلیغ برای کاندیداها عملکرد و سابقه اجرایی آنها است، برای مردم عملکرد بیش از سخنرانی حائز اهمیت است.

نماینده مردم اهواز، کارون، باوی و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی به سخنان مقام معظم رهبری اشاره کرد و ادامه داد: رهبر انقلاب در روزهای گذشته نامزدهای انتخاباتی و هواداران را از ایجاد فضای تخریبی برحذر کرده بودند.

موسوی زاده گفت: فضای سالم و پرشور انتخاباتی بدون شک در افزایش مشارکت مردم در انتخابات سهم خواهد داشت و تخریب نامزدهای قطعاً باعث خوشنودی دشمن و معاندان نظام که از هر حربه‌ای برای دلسرد کردن مردم از انتخابات ریاست جمهوری استفاده می‌کنند، می‌شود.

نظر شما