شناسهٔ خبر: 67278409 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد نیوز | لینک خبر

سخنگوی یونیسف در غزه/به دلیل حمله اسرائیل به غزه فقیرتر هستیم

اقتصادنیوز :سخنگوی یونیسف در غزه بمباران بی‌امان و وحشیانه اسرائیل به سرزمین فلسطین را حمله به «انسانیت» توصیف کرد.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش اقصاد نیوز به نقل از جیمز الدر، سخنگوی صندوق کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) گفته است که «همه ما به دلیل حمله اسرائیل به غزه فقیرتر هستیم». او بمباران بی‌امان و وحشیانه اسرائیل به سرزمین فلسطین را حمله به «انسانیت» توصیف کرده است.

او در ویدئویی که از خان یونس در جنوب غزه در ایکس منتشر شده است، گفت: «همه ما باختیم. حملات به بیمارستان ها، حمله به خانه‌ها و دفاع از این حملات. اینها حملاتی است به بشریت مشترک ما.»

او گفت: مردم غزه نمی‌توانند تلویزیون را خاموش کنند یا چشمان خود را روی این وحشت‌ها ببندند و ما نیز نباید چنین کاری کنیم.

آنروا هفته گذشته اعلام کرد منطقه رفح که پیش از عملیات رژیم صهیونیستی میزبان یک میلیون و ۵۰۰ هزار فلسطینی بود اکنون به دلیل توحش ارتش این رژیم شاهد فرار گسترده آوارگان از این منطقه است.

آنروا تاکید کرد: با گذشت بیش از یک ماه از شروع عملیات ارتش صهیونیست در رفح که پیش‌تر منطقه امن محسوب می‌شد، بیشتر آوارگان فلسطینی فرار کرده و اکنون کمتر از یکصد هزار نفر در این منطقه حضور دارند. 

این نهاد وابسته به سازمان ملل افزود: ادامه عملیات ارتش اسراییل در غزه باعث آوارگی چندباره یک میلیون و ۷۰۰ هزار فلسطینی معادل ۷۰ درصد از جمعیت غزه شده است.

 

برچسب‌ها:

نظر شما