شناسهٔ خبر: 67277907 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون آب و فاضلاب استان ایلام خبر داد؛

تلاش برای رفع مشکلات تنش آبی روستاهای «فتح» و «نصر» دهلران

ایلام-معاون توسعه و بهره برداری آب و فاضلاب استان ایلام از تلاش برای رفع مشکلات تنش آبی روستاهای «فتح» و «نصر» دهلران خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، امیر باقی عثرروز چهارشنبه در بررسی مشکلات آب روستاهای فتح و نصر دهلران با حضور معاون عمرانی استاندار ایلام، فرماندار دهلران اظهار کرد: با توجه به افزایش شدید دما و از طرفی بالا رفتن تقاضای آب مورد نیاز و همچنین مشکلات تنش آبی در روستاهای فتح و نصر، متاسفانه روستاهای فتح و نصر با کم آبی شدید مواجه بوده که شرکت آب و فاضلاب در برنامه کوتاه مدت آبرسانی سیار با ۲ تانکر آبرسان را در دستور کار قرار داده است.

وی تصریح کرد: همچنین برای رفع این مشکل و افزایش ظرفیت آب مجتمع روستای نصر، حفر یک حلقه چاه آب شرب را قبل از پایان سال با آبدهی مطلوب انجام که در حال انجام مراحل نیرورسانی، تجهیز و اجرای خط انتقال به طول ۱۱ کیلومتر است.

معاون شرکت آب و فاضلاب استان ایلام تصریح کرد: با توجه به ضرورت امر و رفاه مردم روستاهای منطقه در اسرع وقت بهره برداری از عملیات اجرایی این طرح شروع و مشکل تنش آبی این روستاها مرتفع می‌شود

وی در پایان افزود: با توجه به وضعیت تامین آب و از طرفی افزایش دما، مردم روستاهای منطقه نهایت رعایت در مصرف آب ب را داشته باشند تا توزیع عادلانه خدمات رعایت شود.

گفتنی است این دو روستا بالغ بر ۱۰۰۰ نفر ساکن دائم دارند.

نظر شما